شرح وظایف خزانه‌دار

 

شرح وظایف خزانه‌دار انجمن پزشکان عمومی ایران

 

خزانه دار انجمن پزشکان عمومی ایران از اعضای هیات مدیره انجمن بوده که از طرف ایشان انتخاب و مسئولیت امور مالی انجمن را به شرح ذیل خواهد داشت:

۱- تدوین بودجه سالانه انجمن براساس سیاست­ها و برنامه­های مصوب و با در نظر گرفتن منابع و مصارف.

۲- مدیریت وصول حق عضویت و کمک­های مالی، پرداخت دستمزد و سایر تعهدات حقوقی به کارکنان و مراجع مرتبط.

۳- تنظیم و نگهداری دفاتر و اسناد مالی، ثبت و نظارت بر اموال منقول و غیر منقول انجمن.

۴- تهیه یا طراحی سیستم­های نرم افزاری و فرم­های مورد نیاز به منظور هماهنگی در انجام امور مالی در واحدهای مختلف و شعب.

۵- دریافت و پرداخت اسناد مالی (چک، سفته و غیره) و مدیریت تامین موجودی اسناد پرداختنی.

۶- کنترل فعالیتهای مالی، مشخص کردن انحراف عملکرد  و گزارش به هیات مدیره.

۷- نظارت بر اجرای قوانین و مقررات مالی در واحدهای مختلف و شعب با بررسی اسناد و گزارش­های مالی و ارائه ی مغایرت­ها به هیات مدیره.

۸- تهیه و تنظیم خط مشی و راهکارهای مالی ـ معاملاتی و پیشنهاد روشهای مناسب برای افزایش درآمد انجمن.

۹- بررسی و تایید قرارداد، تفاهم نامه و توافق نامه­های تعهد آور و دارای بار مالی برای انجمن.

۱۰- تنظیم گزارشات مالی دوره ای و همچنین ترازنامه های مالی سالانه جهت ارائه به هیات مدیره.

۱۱- همکاری با بازرس انجمن در انجام وظایف و ارائه­ی ترازنامه ی مالی ۱۵ روز قبل از برگزاری مجمع عمومی سالیانه.

شرح وظایف فوق بنا به پیشنهاد کمیته تشکیلات و توسعه، با اصلاحاتی در ۱۱ بند در تاریخ ۱/۷/۹۲ به تصویب هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی ایران رسید.

دانلود فایل ضمیمه

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*