شرح وظایف مسوول دفتر یا منشی

شرح وظایف مسوول دفتر یا منشی انجمن پزشکان عمومی ایران

 

۱٫      تهیه و تنظیم پیش‌نویس مکاتبات و دعوت‌نامه‌های اداری و ارسال آن جهت امضا

۲٫      دریافت و ارسال پیام‌های تلفنی، نمابر، پیامک، پست الکترونیک و …

۳٫      پاسخگویی به مراجعین داخل و خارج از سازمان و راهنمایی آنها در صورت لزوم

۴٫      دریافت، ثبت و ارایه مکاتبات دریافتی به مسئولین مافوق جهت اخذ دستور لازم

۵٫      پیگیری دستورات صادره طبق زمان تعیین شده و گزارش نتیجه به مافوق

۶٫      تنظیم و تعیین اوقات ملاقات و جلسات رییس و اعضای هیات مدیره و واحدهای انجمن

۷٫      هماهنگی و تنظیم وقت جلسات و تدارک اسناد و مدارک مورد نیاز و تشریفات جلسات

۸٫      همکاری با دبیر و خزانه دار انجمن جهت تنظیم دفاتر و اسناد و سایر وظایف محوله

۹٫      تشکیل پرونده عضویت برای تمامی اعضای انجمن و تکمیل مدارک مورد نیاز

۱۰٫  بایگانی مکاتبات و تشکیل پرونده تاسیس برای کلیه شعب انجمن وتکمیل مدارک لازم

۱۱٫  ایجاد بانک اطلاعاتی مکتوب و الکترونیک برای کلیه شعب و اعضای انجمن

۱۲٫  کنترل روزانه صندوق پستی، پست الکترونیک و سایر مبادی دریافت مکاتبات

۱۳٫  کنترل و پیگیری پرداخت به موقع قبوض آب، برق، تلفن،تعهدات بیمه و مالیات و…

۱۴٫  رسیدگی سریع به مشکلات و سوالات اعضا، مسئولین شعب و سایر ارباب رجوع

۱۵٫  تحویل و محافظت از اموال اداری و مهرهای انجمن و تهیه لیست اموال

۱۶٫  حضور و فعالیت در برنامه‌های آموزشی و همایش‌های انجمن حسب وظیفه محوله

۱۷٫  شرکت در دوره‌های آموزش شغلی و کسب مهارت‌های توصیه شده توسط هیات مدیره

۱۸٫  شارژ به موقع اشتراک‌های انجمن اعم از اینترنت، پیامک رسان، صندوق پستی، سایت و…

۱۹٫  پیگیری امور خارج انجمن و مراجعه به دستگاه‌ها و ادارات و سایر موارد مرتبط

۲۰٫  انجام سایر اموری که در حدود وظایف اداری از طرف مافوق ارجاع می­گردد

دانلود فایل ضمیمه

(Visited 390 times, 1 visits today)

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*