چند لحظه مکث و یک کلمه…وزیر بهداشت در جمع پزشکان عمومی چه گفت؟

jweeofherighe

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: شاید همه‌ی حاضران پس از مکث چند ثانیه‌ای فهمیدند که وزیر بهداشت برای ادامه‌ی سخنانش دنبال کلمه‌ی مناسبی می‌گردد اما کلمه‌ی «توهم» که در این لحظه شاید ناخواسته بر زبان وزیر آمد، باعث شد تمام سخنان دیگرش در زمینه‌ی جایگاه جامعه‌ی پزشکی، دستاوردهای برنامه‌ی تحول، توجه‌ی ویژه‌ی وزارت به پزشکان عمومی، تلاش برای استقرار کامل نظام ارجاع در سطح کشور و تحول در آموزش پزشکی عمومی ناشنیده بماند. این کلمه را شاید همان دست‌هایی که گفته بود «در کار است تا اعضای جامعه‌ی پزشکی را در مقابل هم قرار دهند» در تیتر اخبار خود نشاندند و از این جمله که «گوش‌مان برای شنیدن نظرات پزشکان عمومی باز و دل‌مان همراه است» صرف‌نظر کردند.

متن کامل سخنان وزیر بهداشت در این همایش را به‌نقل از ایسنا بخوانید.

گفتنی است دومین همایش علمی جامع انجمن پزشکان عمومی ایران تا فردا سوم بهمن ادامه دارد و سایر اخبار مربوط به آن به‌تدریج در همین سایت منعکس خواهد شد.

(Visited 1,138 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

7 نظر

  1. با درود و عرض خسته نباشید به حامدعزیز وهمکارانش.پیروزباشیر

  2. سلام من سابقه ۶سال کار پزشک خانوادهرو داارم که ۴سال نمونه شدم الان استخدام بیمارستان منجیلم اول طرح سلامت خوشحال بودم مطب هم ندارم الاناز مهر فقط علیالحساب میدن یعنی این طرح هم مثل پزشک خانواده دچار شکست میشه؟

  3. سلامّ. من با ۱۵سال سابقه کار در مشاغل سخت، دو و نیم میلیون حقوق می گیرم. اضافه کار هم ۲۵ساعت و محرومیت مطب هم صفر. جای دیگه هم کار نمی کنم. دیگه جون کار دوم ندارم. حالا وزیر بهداشت چطور میگه پزشکان عمومی بالای ۵تومن میگیرن نمیدونم. آقای وزیر خسته ام خسته.گوش شنوا ندارید.

  4. میدونید توی قانون خدمات کشوری در غالب جداول پزشک عمومی برابر با فوق لیسانسه. نه نظام پزشکی و نه انجمن پزشکان عمومی کاری نکردند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*