به همت جامعه پزشکی اردبیل منطقه نمونه گردشگری فندقلو پاکسازی شد

 ss3

طی یک برنامه خودجوش که پیش از ظهر چهارم اردیبهشت ماه و در منطقه جنگلی و نمونه گردشگری فندقلو برگزار شد، جامعه پزشکی استان در احساس مسئولیت واقعی در صیانت از محیط زیست و سلامت زمین پاک سعی کردند تا با همراهی برخی از تشکل‌ها طبیعت را از هرگونه آلودگی پاکسازی کنند.

در این برنامه که  با حضور اعضای هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی اردبیل و دهها تن از پزشکان استان برگزار گردید، پزشکان اردبیلی با شعار “حافظان سلامت، حامیان طبیعت” کوشیدند تا ضمن تاکید بر لزوم پاسداشت منابع طبیعی، گامی عملی در پاکسازی محیط زیست بردارند.

ss2

فعالان انجمن طرفدار محیط زیست سالم در این برنامه، اعلام کردند در یک هفته اخیر سعی کردیم تا در شهرهای مختلف استان به ویژه مناطق گردشگر‌پذیر همچون آلوارس، سرعین، فندقلو و منطقه بولاغلار نیر عملیات پاکسازی این مناطق را انجام داده تا به زمین پاک احترام و اهمیت خاص قائل شویم.

یکی از فعالان محیط ریست اردبیل در این خصوص افزود: ما اگر زمین را سرمایه جامعه بشری بدانیم و در قبال آن احساس وظیفه داشته باشیم هیچ وقت طبیعت و زمینی که در آن زندگی می‌کنیم آلوده و پلشت نمی‌کنیم.

وی به همکاری‌های مشترک با اداره کل محیط زیست استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت جدید محیط زیست با علم و آگاهی به اهمیت موضوع محیط زیست و جایگاه تشکل‌های غیر‌دولتی و مردم‌نهاد سعی دارد تا حمایت‌های همه‌جانبه‌ای را انجام دهد که از این بابت از تلاش‌ها و همت سیدرضا موسوی مدیرکل حفاظت محیط زیست قدردانی می‌کنیم.

فعال انجمن طرفدار محیط زیست سالم یادآور شد: قطعاً این حرکت‌ها به تدریج و به مرور زمان به فرهنگ‌سازی حقیقی منجر شده و امکان خودآگاهی بیشتر مردم را در حفظ محیط زیست فراهم می‌آورد.

sss

خبر در خبرگزاری فارس

خبر در خبرگزاری ایسنا

(Visited 433 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*