بیانیه انجمن پزشکان عمومی اردبیل در خصوص فقدان زنده یاد دکتراصغر پیرزاده

به دنبال حادثه دلخراش درگذشت دکتر اصغر پیرزاده، هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی اردبیل ضمن انتشار بیانیه ای، این ضایعه را تسلیت گفته و خواستار پیگیری مسوولین در این خصوص شد. متن بیانیه به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون
هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی استان اردبیل ضایعه اسفبار درگذشت دکتر اصغر پیرزاده پزشک توانمند و خوشنام اردبیلی را به خانواده محترم ایشان، بیماران این پزشک حاذق، جامعه پزشکی و مردم اردبیل تسلیت می‌گوید و از خداوند متعادل برای خانواده شریف این اسطوره علم و ادب صبر جزیل آرزومند است.
هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی اردبیل ضمن محکوم کردن هرگونه اقدام خشونت بار در جامعه به ویژه خشونتهای کلامی یا رفتاری علیه جامعه محترم بهداشت و درمان از همکاران عزیز می‌خواهد تا با خویشتنداری از هرگونه سو استفاده از این واقعه دردناک پیشگیری نمایند.
همچنین از تمام مسوولان و دست اندرکاران تقاضا می‌کند تا با پیگیری مجدانه خود تنها در راستای حفظ عدالت و احقاق حق بکوشند و بر اساس وظیفه اسلامی و انسانی و قانونی خود از هرگونه اظهارات شبهه افکنانه قبل از روشن شدن تمامی ابعاد ماجرا خودداری فرمایند تا انشالله شاهد مجازات عامل یا عاملان حادثه و مستحکم شدن نظم و قانون در جامعه باشیم.

متن بیانیه در سایت انجمن پزشکان عمومی اردبیل

(Visited 395 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*