تشکر رییس انجمن پزشکان عمومی ایران از وزیر بهداشت

dr-kamyabi
رییس انجمن پزشکان عمومی ایران طی نامه‌ای از وزیر بهداشت به دلیل «لغو مصوبه شورای آموزش پزشکی و تخصصی با موضوع محدودسازی سنی برای شرکت داوطلبان آزمون دستیاری» تشکر کرد.

دکتر عباس کامیابی در این نامه با بیان این‌که لغو این مصوبه اقدامی به‌موقع و توام با تدبیر و قانون‌مداری است، نوشت: امید است که تسری این بزرگ‌منشی بتواند در همدلی و تعامل بین مسوولین و دلسوزان نظام سلامت موثر باشد.

متن نامه‌ی فوق به‌شرح زیر است:

جناب آقای دکتر هاشمی
مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
با سلام و احترام

پیرو نامه شماره ۵۰۶/۹۴/پ ع مورخه ۱۹/۶/۹۴ موضوع درخواست انجمن پزشکان عمومی ایران برای لغو مصوبه شورای آموزش پزشکی و تخصصی موضوع محدودسازی سنی برای شرکت داوطلبان آزمون دستیاری، لازم است تا بدین‌وسیله به نمایندگی از سوی جامعه پزشکان عمومی کشور از دستور جناب‌عالی برای لغو این مصوبه که اقدامی به‌موقع و توام با تدبیر و قانون‌مداری است سپاسگزاری نمایم. امید است که تسری این بزرگ‌منشی بتواند در همدلی و تعامل بین مسوولین و دلسوزان نظام سلامت موثر باشد.

ضمنا پیشنهاد می‌گردد به استناد ماده ۲ قانون تشکیل شورای آموزش پزشکی و تخصصی، دستور فرمایید نماینده سازمان نظام پزشکی به‌عنوان نماینده صنفی جامعه پزشکی کشور در جلسات این شورا دعوت تا بخشی از واقعیات و دغدغه‌های گروه‌های مختلف پزشکی نیز در این شورا مطرح شود.

دکتر عباس کامیابی
رییس انجمن

رونوشت:
معاونت محترم آموزشی وزارت بهداشت جهت استحضار و سپاس از فرمایشات امیدبخش شما در رسانه ها

(Visited 537 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*