چهار وزیر بهداشت طرح پزشک خانواده را بررسی می‌کنند

IMG12334374

رئیس مرکز تحقیقات سیاست‌گذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دی‌ماه امسال علوم پزشکی شیراز میزبان ۴ وزیر اسبق و فعلی دو دولت است تا طرح پزشک خانواده را موردبررسی قرار دهند.

کامران باقری لنکرانی در گفت‌وگو باتسنیم، اظهار داشت: هم‌اندیشی پزشک خانواده از تاریخ ۶ دی‌ماه امسال به مدت ۲‌روز در مجتمع ولایت با حضور ۴‌ وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی در شیراز برگزار می‌شود تا طرح پزشک خانواده موردبررسی قرار بگیرد.

وی با اعلام اینکه این سمینار با حضور وزیر بهداشت دولت یازدهم و همچنین سه وزیر بهداشت و درمان در دولت گذشته برگزار می‌شود، گفت: موضوعاتی با محوریت فلسفه پزشک خانواده، آموزش پزشکی، پزشک خانواده و نظام انگیزشی و مالی در پزشک خانواده در این هم‌اندیشی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس مرکز تحقیقات سیاست‌گذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز مهم‌ترین هدف از برگزاری این سمینار را رفع مشکلات این طرح اعلام کرد و افزود: امید است با برگزاری این سمینار مشکلاتی که در اجرای این طرح وجود دارد برطرف شود تا با رضایت‌مندی پزشکان و بیماران طرح پزشک خانواده ارتقا یابد.

(Visited 236 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

یک نظر

  1. دکتربهمن مشفقی

    تذکری در مورد ِ زایمان طرح ِ پزشک خانواده ؟
    وقتی در خبرهای سایت انجمن پزشکان عمومی ایران خواندم :
    چهار وزیر بهداشت طرح پزشک خانواده را بررسی می‌کنند !
    با خودگفتم از قدیم گفته اند : ماما که دو تا شد، سرِ بچه کج درمی آید ! حالا حساب کنید وقتی زایمان طرح پزشک خانواده توسط چهاروزیر(ماما ) صورت بگیرد !نوزادش با چه شکل و شمایلی به دنیا خواهد آمد ؟

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*