دانشگاه علمی-‌کاربردی به دنبال ارایه رشته‌های پزشکی

elmi-karbordi

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: دانشگاه علمی-‌کاربردی به دنبال ارایه رشته‌های پزشکی در این دانشگاه است که از این جهت نمایندگان برای مصوب کردن رشته‌های پزشکی تایید کمیسیون بهداشت مجلس و وزارت بهداشت جهت نظارت بر فرایند تدریس و انتخاب رشته‌های مورد نیاز را مقرر کردند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره چگونگی توسعه رشته‌های پزشکی در دانشگاه علمی‌-کاربردی، گفت: نمایندگان ارایه رشته‌های پزشکی را منوط به تایید کمیسیون بهداشت مجلس و وزارت بهداشت جهت نظارت بر فرایند تدریس و انتخاب رشته‌های مورد نیاز کردند.

در حال حاضر دانشگاه علمی-‌کاربردی موافقت کمیسیون بهداشت را برای توسعه رشته‌های پزشکی کسب نموده و در مرحله بعد باید تایید وزارت بهداشت را دریافت کند.

عبدالرحمان رستمیان در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جلسه ۲۹ آذرماه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال توسعه رشته‌های دانشگاه‌های علمی و کاربردی ریاست این دانشگاه گزارشی را در جلسه کمیسیون بهداشت ارائه کردند، لذا نمایندگان نیز بر توسعه رشته‌های اشتغال‌زا تاکید داشتند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس گفت: اخباری رییس دانشگاه علمی کاربردی، کارشناسان و مسئولان وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی مهمانان جلسه کمیسیون بودند.

(Visited 352 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*