نتایج کارشناسی تعرفه های پزشکی ۹۵ تا پایان امسال مشخص می شود

nezam

عضو شورایعالی سازمان نظام پزشکی گفت: نتایج نهایی کارشناسی شده تعرفه های پزشکی ۹۵ قبل از پایان امسال مشخص و پس از تصویب در صحن شورایعالی به عنوان موضع رسمی شورایعالی نظام پزشکی در خصوص تعرفه ها اعلام می شود.

وید ناصری در خصوص اقدامات انجام شده برای تعرفه های سال ۹۵ افزود: موضوع تعرفه گذاری خدمات پزشکی سال ٩۵ در برنامه کاری کمیسیون تعرفه های شورایعالی قرار داشته و جلساتی هم در این زمینه برگزار شده است اما هنوز در داخل به نتیجه نهایی نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه درجلسه شورایعالی آبان ماه امسال، گزارشی مبسوط از نتایج حاصل از جلسات کمیسیون تعرفه ارائه شد، اظهار داشت: علاوه بر تعیین ارزش واقعی خدمات تشخیصی و درمانی پزشکی و پیراپزشکی مشمول قانون نظام پزشکی بر استفاده از پتانسیل تمامی مراجع ذیربط و صاحب نظر از جمله انجمن های علمی، تخصصی و پزشکی و سازمان های نظام پزشکی سراسر کشور و بررسی نظرات سازمان های بیمه گر نیز تاکید شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد نتایج نهایی کارشناسی شده تعرفه قبل از پایان سال جاری مشخص شود و پس از تصویب در صحن شورایعالی، به عنوان موضع رسمی شورایعالی نظام پزشکی در خصوص تعرفه ها قلمداد شود.

ناصری ادامه داد: همچنین مقرر شده است ایرادات و اشکالات کتاب ارزش گذاری نسبی خدمات سلامت نیز مشخص و اصلاح شود.

(Visited 129 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*