پیام نوروزی هیات مدیره‌ی انجمن پزشکان عمومی ایران

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: هیات مدیره‌ی انجمن پزشکان عمومی ایران در پیام نوروزی خود، با تقدیر از «حضور فرخنده و پرشمار پزشکان عمومی» در فضای مجازی، ابراز امیدواری کرد که «این حضور گسترده در سال جدید به همبستگی بیش از پیش این جامعه منجر شود»:

«تکرار» رسمی است که ریشه در ازل دارد؛ رسمی که اگرچه شاید به رکود و سکون تاویل شود، در خود جنینی از پویایی و تغییر را آبستن است. این تغییر، بسته به ظرفیت درونی هر یک از ما، می‌تواند روزنه‌ی امید را به گستره‌ای از تکامل تبدیل کند. اما گذر از ایستایی و تغییر حال، مستلزم جسارت است. کسانی که بر بیم عاقبت پیروز شوند و بتوانند درد جدایی از تکرار را تجربه کنند، درخور رهایی و رستگاری‌اند.
بهار پیامی از تکرار فرصت‌هاست؛ نهیبی برای رویش دانه‌های خواب مانده و فرار از مستی و رخوت معاش‌اندیشی و روزمرگی.
خوش است که در این تکرار بهاری، همراه با شادباش نوروز و سال نو و آرزوی بهترین‌ها برای همکاران عزیز و خانواده‌های گرامی‌شان، بر میثاق تغییر و چشم‌انداز تحولی تاکید کنیم که در کنار یاران و به پشت‌گرمی آنان وعده‌ی آن را داده‌ایم؛ با این ایمان قلبی که طعم میوه‌های بر داده از درخت پربار همدلی و همراهی را در تابستان پیش رو خواهیم چشید.
در این فرصت به‌ویژه از حضور فرخنده و پرشمار پزشکان عمومی در گروه‌های صنفی و علمی فضای مجازی تقدیر می‌کنیم و از همت همکارانی که با مدیریت این گروه‌ها، همه‌ی ما را چون یک خانواده‌ گرد هم آورده‌اند. امید که این حضور گسترده در سال جدید به همبستگی بیش از پیش خانواده‌ی بزرگ پزشکان عمومی ایران بیانجامد.
همچنین ضمن قدردانی از فعالیت ارجمند و همیاری یکایک مدیران و اعضای محترم شعب انجمن پزشکان عمومی ایران در سراسر کشور و نیز همکاران عزیز کمیته‌های کارشناسی انجمن، برای‌شان در ادامه‌ی راه ارزشمندی که در پیش گرفته‌اند آرزوی پیروزی و بهروزی داریم.

(Visited 160 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

یک نظر

  1. شانزده روز از تبریک هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی ایران و دست اندر کاران این سایت می گذرد ، دریغ از تشکر یک همکار پزشک عمومی از کوشش های هیئت مدیره و سایر دست اندر کاران عزیز !

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*