مدیر عامل بیمه سلامت: باید نقش‌های بیشتری به پزشکان عمومی بدهیم

گزارش گردهمایی جامع سالانه‌ی انجمن پزشکان عمومی ایران (۳)

photo_2016-05-11_18-25-51

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: مدیر عامل بیمه سلامت کشور با بیان این‌که در ۵۰ خدمت شناسایی شده‌ی پرهزینه در تمام استان‌ها، رد پای پزشک عمومی کمرنگ است، تاکید کرد: «لازم است با به‌روزرسانی دانش پزشکان عمومی با رویکرد طب عمومی، نقش‌های جدید و بیشتری به پزشکان عمومی بدهیم.»
مهم‌ترین فرازهای سخنان دکتر محمدجواد کبیر در چهارمین گردهمایی جامع سالانه‌ی انجمن پزشکان عمومی ایران که صبح امروز از کانال تلگرامی این انجمن (https://telegram.me/isgp_ir) به‌طور مستقیم گزارش شد به شرح زیر است:
– ما آمادگی داریم هم در شورای‌عالی بیمه و هم هر جای دیگری که حضور داریم، از محدودیت‌های پزشکان عمومی کم کنیم.
– راهی نداریم جز این‌که تقاضا را کنترل کنیم و برای این منظور نیاز به همگرایی و بازنگری در برنامه‌ها داریم و این کار بدون نظام ارجاع ممکن نیست.
– لازم است با به‌روزرسانی دانش پزشکان عمومی با رویکرد طب عمومی، نقش‌های جدید و بیشتری به پزشکان عمومی بدهیم. در ۵۰ خدمت شناسایی شده‌ی پرهزینه در تمام استان‌ها، رد پای پزشک عمومی کمرنگ است.
با پایان یافتن چهارمین گردهمایی جامع سالانه‌ی انجمن پزشکان عمومی، هم‌اکنون ششمین همایش علمی فصلی این انجمن با رویکرد «پزشک خانواده» و شعار «غلبه بر دیابت» در حال برگزاری است و تا جمعه ۲۴ اردیبهشت ادامه دارد.

(Visited 85 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*