جزییات تعرفه های پزشکی امسال اعلام شد/ جدول تعرفه‌ها

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: ١٠ درصد افزایش میانگین تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در بخش عمومی غیردولتی سال ۱۳٩۵ نسبت به پارسال تصویب شد.

به گزارش ایرنا، شصت و سومین نشست شورای عالی بیمه امروز (چهارشنبه) با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در ساختمان وزارت کار برگزار شد.
این نشست به بررسی سرفصل های تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی ویزیت، حق الزحمه جراح، هتلینگ بیمارستان ها و داروخانه در بخش عمومی غیردولتی اختصاص داشت و در پایان، جزییات آن تصویب شد.
به گزارش ایرنا، میزان افزایش تعرفه ها در بخش ویزیت و حق الزحمه جراح به ترتیب ۱۳ و ۶٫۱ درصد است.
تعرفه های هتلینگ و داروخانه نیز به ترتیب ۲۲ و ۱۰ درصد افزایش یافت.
در مجموع میانگین افزایش تعرفه ها در بخش های چهارگانه نام برده، ۱۰ درصد است.
به گزارش ایرنا، هیات وزیران اردیبهشت ماه پارسال برخی تعرفه های سال ۱۳۹۴ خدمات تشخیصی و درمانی بخش دولتی را اعلام کرد که در سازمان ها و نهادهای عمومی غیردولتی و خیریه نیز لازم الاجرا بود.
بر این اساس، ویزیت پزشکان، دندانپزشکان عمومی و phD پروانه دار ۹۲ هزار ریال و ویزیت پزشکان، دندانپزشکان متخصص و MD-phD، ۱۱۵ هزار ریال تعیین شد.
همچنین ویزیت پزشکان فوق تخصص، فلوشیب و متخصص روانپزشکی ۱۳۸ هزار ریال و ویزیت پزشکان فوق تخصص روانپزشک ۱۶۶ هزار ریال بود.82097946-70769381

 82097946-70769382

(Visited 977 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*