فراخوان هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی برای مجمع عمومی و ثبت‌نام در سامانه عضویت

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی ایران با صدور اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از پزشکان عمومی سراسر کشور برای حضور در مجمع عمومی سوم دی‌، همکاران را به‌ثبت‌نام در سامانه الکترونیکی عضویت انجمن برای حضور در این مجمع فراخواند.

photo_2016-12-18_11-33-07
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

همکاران محترم پزشک عمومی
در آستانه مجمع عمومی و انتخابات انجمن پزشکان عمومی ایران، هیات مدیره انجمن با راه‌اندازی سامانه اینترنتی عضویت و صدور کارت و اطلاع‌رسانی به تمام شیوه‌های مرسوم و قابل دسترس، تلاش کرده است شرایط عضویت را برای پزشکان عمومی سراسر کشور تسهیل کند.
ضمن سپاس و قدردانی از همکارانی که تا کنون در سامانه انجمن ثبت‌نام کرده‌اند، از آن دسته همکارانی که تا کنون موفق به عضویت در این سامانه نشده‌اند تقاضا می‌شود در فرصت باقیمانده تا مجمع عمومی، عضویت خود را در سامانه انجمن مسجل سازند.
بدون شک حضور گسترده و پرشور اعضای گرامی انجمن پزشکان عمومی ایران در این مجمع که از ساعت ۹ صبح جمعه ۹۵/۱۰/۳ در سالن شهید هدایت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران (خیابان کارگر شمالی، بالاتر از سازمان انرژی اتمی) برگزار خواهد شد، نشاندهنده اتحاد و یکپارچگی آنان در بازپس‌گیری حقوق واقعی جامعه پزشکان عمومی است.

(Visited 358 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*