انتصاب: نایب رییس انجمن پزشکان عمومی به سمت مشاور مدیر عامل و دبیر دبیرخانه‌ی دائمی انجمن‌های علمی تخصصی گروه پزشکی منصوب شد.

 

 

طی حکمی از سوی مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی دبیر دبیرخانه ی دائمی انجمن های علمی و تخصصی گروه پزشکی منصوب شد متن حکم به شرح ذیل است :

جناب آقای دکتر عزت‌اله گل‌علیزاده نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور مدیر عامل و دبیر دبیرخانه‌ی دائمی انجمن‌های علمی و تخصصی گروه پزشکیمنصوب می‌شوید. امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت‌داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده به ویژه اصول و سیاست‌های نظام جامع تأمین اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمائید. از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسألت می‌نمایم. لازم به ذکر است دکتر گل‌علیزاده هم اکنون معاون پشتیبانی سازمان نظام پزشکی و نائب رئیس انجمن پزشکان عمومی کشور می‌باشند.

(Visited 128 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*