انجمن پزشکان عمومی ایران خانه‌دار شد

گزارش تصویری افتتاح دفتر انجمن پزشکان عمومی ایران

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: پنجشنبه، چهارم اردیبهشت ۹۶، در واپسین روزهای فعالیت هیات مدیره فعلی انجمن‌ پزشکان عمومی ایران، یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای آن بهره‌برداری رسید.
خانه‌دار شدن انجمن پزشکان عمومی ایران در این روز در حالی جشن گرفته شد که این انجمن به‌عنوان بزرگ‌ترین انجمن علمی پزشکی کشور تا کنون تمام فعالیت‌های خود را از اتاقی کوچک در ساختمان نظام پزشکی مدیریت می‌کرد.
در مراسم افتتاح «خانه انجمن» که در مکانی بسیار مناسب در نزدیکی سازمان نظام پزشکی (تقاطع خیابان شانزدهم کارگر شمالی و بزرگراه کردستان) خریداری شده است، علاوه بر اعضای هیات مدیره انجمن، همدلانی از سازمان نظام پزشکی نیز حضور داشتند: رییس‌کل و برخی مدیران، رییس شورای‌عالی و پزشکان عمومی عضو این شورا.
دکتر علیرضا زالی، رییس‌کل سازمان نظام پزشکی، در سخنانی با تبریک به انجمن و تقدیر از آن‌چه «فعالیت‌های مثبت هیات مدیره فعلی» خواند، خانه‌دار شدن و استقلال انجمن را طیب‌ترین عملکرد این هیات مدیره دانست و علاوه بر آن بر نگاه جامع استراتژیک و نظرات کارشناسی، شفافیت در برخورد با مشکلات و نهادینه کردن حس پاسخگویی، بسط کارهای تشکیلاتی و برگزاری نشست‌های هدفمند متعدد صنفی و اتخاذ رویکرد اعتدالی به‌عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های آن تاکید کرد.
همچنین دکتر ایدنی، رییس شورای‌عالی نظام پزشکی کشور، هیات مدیره این دوره را دموکرات‌ترین هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی از ابتدا تا کنون دانست و ضمن توصیه به پرهیز از ایجاد انشقاق و ایجاد نهادهای موازی، تاکید کرد که این کار سبب کاهش قدرت جامعه پزشکان عمومی خواهد شد.
غایب بزرگ این مراسم دکتر عباس کامیابی، رییس انجمن پزشکان عمومی ایران بود که به‌دلیل سانحه تصادف مادر، باید بر بالین ایشان حضور می‌داشت. برای این مادر ارجمند آرزوی بهبودی کامل و عاجل داریم.

 

 

(Visited 210 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*