دیدار انجمن پزشکان عمومی قم با رییس دانشگاه علوم پزشکی

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: رئیس و اعضای انجمن پزشکان عمومی استان با دکتر ایرانی‌خواه، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این جلسه با طرح مشکلات پزشکان عمومی در استان و همچنین پیشنهادات و راهکار‌ها توسط دکتر ابراهیمی رئیس انجمن پزشکان عمومی استان، موضوعات و مباحث نظارت بر مراکز درمانی، همکاری متقابل و اظهارنظرهای علمی تخصصی، استفاده از نظرات جمعی، برنامه ریزی گسترده آموزشی و… مطرح شد.

دکتر ایرانی‌خواه نیز در با تاکید بر نقش مهم پزشکان عمومی در فرآیند ارائه خدمات درمانی، خواستار همکاری و همراهی انجمن پزشکان عمومی استان با مجموعه‌های درمانی استان شد و تصریح کرد: نقش پزشکان عمومی در سیستم سلامت کشور نقش بی‌بدیل و اثر بخشی است و از این رو باید این موضوع مورد اهتمام بوده و در سیستم ارجاع این نقش بارز بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

در این دیدار همچنین دکتر عادلی رئیس سازمان نظام پزشکی استان با اشاره به جدیدالتاسیس بودن انجمن پزشکان عمومی استان، خواستار جلب مشارکت حداکثری پزشکان عمومی در انجمن شد و دکتر پرهام، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، نیز تعامل انجمن پزشکان عمومی با حوزه درمان را موثر عنوان کرد و گفت: باید به منظور پیشبرد امور درمان و نظارت بر مطب‌ها و موسسات از ظرفیت این انجمن ‌‌نهایت استفاده را ببریم.

 

(Visited 248 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*