انجمن‌های حوزه استتیک استان خراسان دور یک میز

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: نشست هم‌اندیشی روسا و نمایندگان انجمن‌های پزشکی مرتبط با حوزه مدیکال استتیک استان خراسان صبح امروز ۱۸ دی ۱۳۹۶ به میزبانی سازمان نظام پزشکی مشهد برگزار شد.


در این نشست که نمایندگان انجمن‌های جراحان عمومی، جراحان پلاستیک، چشم‌پزشکی، پزشکان عمومی، پوست، دندانپزشکان عمومی، ارتوز و پروتز و گوش و حلق و بینی شرکت داشتند، حاضران به بیان دیدگاه‌های خود در حوزه زیبایی پرداختند.
تاکید بر «اصل احترام به همکاران پزشک» در حوزه‌های تخصصی مختلف، حفظ عنوان «زیبایی» برای پزشکان این حوزه برای تفکیک از مداخله‌گران غیرپزشک، تاکید بر توانمندسازی علمی پزشکان و دندانپزشکان عمومی در حوزه زیبایی، عدم انحصارطلبی، الگوبرداری صحیح آموزشی از جوامع پیشرفته و آموزش‌های مداوم در جهت به روز بودن علمی و عملی پزشکان شاغل در حوزه زیبایی از اهم موارد مطرح شده در این جلسه بود.
در پایان ضمن تاکید بر اتحاد و همدلی در میان تخصص‌های مختلف پزشکی در جهت سلامت مردم، انجمن متخصصان پوست آمادگی خود را برای برگزاری دوره‌های توانمندسازی پزشکان در حوزه بیماری‌های پوست و زیبایی اعلام کرد.
همچنین بنا شد تمامی پزشکان شاغل در حوزه زیبایی از سازمان نظام پزشکی مجوز کار در این حوزه دریافت کنند و با متخلفان و مداخله‌گران که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی صورت گیرد.

(Visited 294 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*