دانلود کنید: گزارش تست کاربردپذیری سامامه آیداتیس

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: سامانه اطلاعات درمان سوءمصرف مواد ایران که با نام «آیداتیس» شناخته می‌شود، یک نرم‌افزار مبتنی بر وب است که به گفته سازندگانش با هدف «بهبود فضای کسب‌وکار در این حوزه و دریافت اطلاعات آماری» راه‌اندازی شده است.

از آن‌جا که از ابتدای راه‌اندازی این سامانه، کاربران با مشکلات مختلفی برای استفاده از آن مواجه بوده‌اند و به‌نظر می‌رسید آیداتیس از زیرساخت‌های فنی لازم برای ارایه خدمات با کیفیت مطلوب برخوردار نیست، انجمن پزشکان عمومی ایران تصمیم گرفت آن را از نظر فنی مورد بررسی قرار دهد. در فاز اول بررسی، گزارشی از اشکالات کاربردپذیری این سامانه تهیه و طی نامه‌ای رسمی در تاریخ ۱۷ بهمن ۹۶ برای دکتر جان‌بابایی، معاونت درمان وزرات بهداشت، ارسال شد.

پس از گذشت حدود یک ماه از ارسال این گزارش و عدم اصلاح مشکلات سامانه و همچنین عدم دریافت پاسخی برای نامه، روز ۱۵ اسفند ۹۶ نامه‌ای دیگر برای تاکید روی موضوع برای معاونت محترم درمان وزرات بهداشت ارسال شد.

حال با توجه به گذشت زمان و پاسخگو نبودن نسبت به اصلاح مشکلات اشاره شده، انجمن پزشکان عمومی ایران گزارش ۹۱ صفحه‌ای اشکالات کاربردپذیری سامانه آیداتیس را به‌صورت عمومی منتشر می‌کند تا در دسترس همگان قرار گیرد.

شایان یادآوری است انجمن پزشکان عمومی ایران حق خویش را برای انجام فازهای بعدی تست و بررسی روی این سامانه و دیگر سامانه‌های مشابه محفوظ می‌دارد.

دانلود گزارش تست کاربردپذیری سامانه آیداتیس: U-test-idatis-isgp2

(Visited 398 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*