درخواست انجمن پزشکان عمومی از بنیاد شهید برای رسیدگی به مشکلات قراردادهای بیمه دی

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: رییس انجمن پزشکان عمومی ایران در نامه‌ای خطاب به رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستار رسیدگی به مشکلات پزشکان عمومی طرف قرارداد با بیمه دی شد.

دکتر عباس کامیابی در این نامه با اشاره به تاخیر در پرداختی‌ها و عدم تمدید قرارداد پزشکان عمومی، خواستار رسیدگی به «رفتار غیرتعاملی و حذفی» این شرکت شد:

جناب حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی
معاون محترم رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران
با سلام و احترام
پیرو مذاکره تلفنی با جناب آقای دکتر عباس‌پور، معاونت محترم بهداشت و درمان بنیاد، به پیوست نامه شماره ۵۴۱ مورخ ۹۷/۹/۲۵ ریاست محترم انجمن پزشکان عمومی رشت درباره مشکلات پزشکان محترم طرف قرارداد با شرکت بیمه دی ارسال می‌‌شود.
شایان یادآوری است که مشکلات ذکر شده در خصوص عدم تمدید قرارداد این بیمه با بسیاری از پزشکان و همچنین تاخیر در انجام تعهدات به طرف‌های قرارداد، به‌صورتی از ابتدای امسال پرداختی نداشته‌ است، محدود به این شهر نبوده و مبتلابه دیگر استان‌های کشور نیز هست.
همان‌گونه که مستحضرید، همکاران فهیم ما به‌رغم همه بدعهدی و تاخیر در پرداخت بیمه طرف قرارداد آن بنیاد محترم، به‌منظور رعایت حرمت و شان جامعه فخیم ایثارگران، کماکان به خدمت این عزیزان مفتخر بوده‌اند؛ اما رفتار غیرتعاملی و حذفی این شرکت بیمه‌گر همراه با تاخیر در پرداخت تعهدات، این انجمن و سایر همکاران در کل کشور را ناچار به حمایت همه‌جانبه از این عزیزان می‌کند. با عنایت به دوراندیشی جناب‌عالی و لزوم حفظ تعامل و آرامش در نظام سلامت کشور، خواهشمندم به‌نحو مقتضی تدبیر و مساعدت شود.
این انجمن آمادگی خود را برای تشکیل کمیته‌ای مشترک برای رفع مشکلات فوق به‌صورتی که ضمن ارایه بهترین خدمات درمانی به جمعیت محترم تحت‌پوشش، منافع شغلی پزشکان طرف قرارداد نیز لحاظ شود، اعلام می‌دارد.

(Visited 74 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*