اعلام برنامه و راهنمای ثبت نام: دومین همایش علمی جامع انجمن پزشکان عمومی ایران

مرکز همایشهای رازی تهران از ۱ تا ۳ بهمن ماه امسال میزبان همایش علمی پزشکان عمومی سراسر کشور خواهد بود. همایشی که دهها برنامه مدون آن دارای امیتاز باز آموزی است. این مجموعه همایشهای علمی توسط انجمن پزشکان عمومی ایران و با همکاری نظام پزشکی, انجمنهای علمی پزشکی ورزشی، طب اورژانس, روانپزشکان , رادیولوژی و جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران و دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی برگزار خواهد شد.

روش ثبت نام در این همایش به شرح زیر است:

راهنمای ثبت‏ نام:

 همکاران گرامی، لطفا برای ثبت‏ نام و استفاده از برنامه‏ های بازآموزی دومین همایش علمی جامع انجمن پزشکان عمومی ایران، مراحل ذکر شده در این راهنما را به‏ طور کامل مطالعه فرمایید.

 

  • ابتدا برنامه ‏های مورد نظر خود را با رعایت شرایط زیر از جدول برنامه  انتخاب و شماره شناسه آن‏ها را یادداشت فرمایید: (لینک دانلود جدول)

 

  1. در هر نیم روز (هر ردیف) تنها امکان انتخاب یک برنامه وجود دارد و سامانه آموزش مداوم وزارت بهداشت تداخل زمانی در برنامه ‏های ثبت ‏نام شده را نمی‏ پذیرد.

  2. به مجموع بخش اول و دوم برنامه سمینار تغذیه با شیر مادر، ۱۰ امتیاز بازآموزی با یک «شناسه برنامه» اختصاص یافته و همکاران با ثبت ‏نام در آن لازم است در هر دو نیم‏روز برنامه حضور یابند.

  3. به مجموع بخش اول و دوم برنامه تازه‏ های مراقبت از پوست، ۷ امتیاز بازآموزی با یک «شناسه برنامه» اختصاص یافته و همکاران با ثبت‏ نام در آن لازم است در هر دو نیم‏روز برنامه حضور یابند.

  4. به مجموع بخش اول و دوم برنامه مدون اعتیاد-۲، ۶ امتیاز بازآموزی با یک «شناسه برنامه» اختصاص یافته و همکاران با ثبت‏ نام در آن لازم است در هر دو نیم ‏روز برنامه حضور یابند.

  5. به مجموع بخش اول، دوم و سوم برنامه سمینار سوء مصرف مواد، ۹٫۲۵ امتیاز بازآموزی با یک «شناسه برنامه» اختصاص یافته و همکاران با ثبت ‏نام در آن لازم است در هر سه نیم‏روز برنامه حضور یابند.

  • از طریق “این لینک”  وارد سامانه آموزش مداوم وزارت بهداشت شده، user و password خود در سامانه را وارد کرده، با استفاده از شناسه‏ های یادداشت شده برنامه ‏های مورد نظر را ثبت‏ نام فرمایید. (اگر تاکنون عضو سامانه آموزش مداوم وزارت بهداشت نشده‏ اید، از راهنمای سامانه مذکور برای عضویت استفاده فرمایید.)

 

 

  • پس از اطمینان از ثبت برنامه‏ های مورد نظر در سامانه، به ازای هر برنامه (نیم‏روز) ۲۰ هزار تومان محاسبه و مجموع هزینه برنامه‏ های ثبت شده را با یکی از راه‏های زیر به حساب انجمن واریز فرمایید. (هزینه برنامه‏ های سمینار تغذیه با شیر مادر، تازه‏ های مراقبت از پوست و مدون اعتیاد-۲ که هر کدام شامل دو نیم‏روز هستند ۴۰ هزار تومان است. هزینه برنامه سمینار سوء مصرف مواد که شامل سه نیم‏روز است ۶۰ هزار تومان است.)

 

  1. واریز وجه به حساب شماره ۰۶-۱۶۲۴۲۶۲۹ نزد بانک ملت شعبه کیوان به نام انجمن پزشکان عمومی ایران و ارسال شماره و تاریخ فیش و شماره نظام پزشکی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۲۹۲
  2. انتقال وجه به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۲۳۰۵۴۱۷۳   (انجمن پزشکان عمومی ایران) از طریق اینترنت یا دستگاه ATM و ارسال کد رهگیری و تاریخ انتقال وجه و شماره نظام پزشکی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۲۹۲

فیش واریز یا رسید انتقال وجه را تا پایان همایش نزد خود نگاه دارید.

 

  • در صورت نیاز و برای کسب اطلاعات بیشتر، دبیرخانه همایش هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸آماده پاسخگویی به همکاران گرامی است.

 

تلفن‏های تماس: ۸۸۳۵۰۶۷۲-۰۲۱ / ۰۹۳۳۷۴۴۴۰۳۷ / ۰۹۳۳۷۴۴۴۰۷۲

آدرس دبیرخانه: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان شانزدهم، ساختمان سازمان نظام پزشکی کشور، دفتر انجمن پزشکان عمومی ایران

 

توضیحات:

  • برنامه ‏های مدون اعتیاد، اعتیاد، سردرد و کمردرد، دیابت، فشار خون، هپاتیت B و مسمومیت‏های رایج علاوه بر پزشکان عمومی برای متخصصین بیهوشی، طب کار، طب اورژانس، پزشکی ورزشی، پزشکی قانونی و پزشکی اجتماعی نیز دارای امتیاز بازآموزی است.

  • سمینار تغذیه با شیر مادر علاوه بر پزشکان عمومی برای دکترا و کارشناسی ارشد مامایی همچنین دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی پرستاری نیز دارای امتیاز بازآموزی است.

  • برنامه ورزش درمانی در بیماریهای شایع علاوه بر پزشکان عمومی برای متخصصین پزشکی ورزشی و متخصصین طب فیزیکی و توانبخشی نیز امتیاز باز آموزی دارد.

 POSTER-sidebar_487.jpg

سامانه آموزش مداوم

دانلود فایل ضمیمه

(Visited 456 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*