دکتر طهماسبی‌پور رییس انجمن پزشکان عمومی رشت شد

dr-tahmasebi-pour

روز ۱۲ بهمن در نخستین نشست هیات مدیره‌ی جدید انجمن پزشکان عمومی رشت ، دکتر حمید طهماسبی‌پور به‌عنوان رییس این انجمن برگزیده شد.
در این نشست که دستور آن انتخاب هیات رییسه‌ی جدید بود، پس از آن‌که دکتر سونیا معصومی از نامزدی برای ریاست مجدد خودداری کرد، دکتر طهماسبی‌پور و دکتر احمد مرادی نامزد این سمت شدند که در نتیجه با ۶ رای در برابر ۳ رای، دکتر طهماسبی‌پور به‌ ریاست انجمن پزشکان عمومی رشت انتخاب شد.

دکتر معصومی در این دوره کاندیدای نایب رییسی انجمن بود که با به‌دست آوردن ۶ رای حایز اکثریت آرا شد؛ دیگر نامزد این عنوان دکتر رضا امیدی بود که ۳ رای کسب کرد.
برای سمت دبیری نیز دکتر مسعود جوزی و دکتر هومن ابراهیمی لویه نامزد شدند که دکتر جوزی با به‌دست آوردن ۶ رای در برابر ۳ رای، برای سومین دوره به‌عنوان دبیر انجمن رشت برگزیده شد.
در این نشست همچنین دکتر آرش عصاری به‌اتفاق آرا به‌عنوان خزانه‌دار انجمن ابقا شد و دکتر طهماسبی‌پور، دکتر معصومی، دکتر جوزی و دکتر عصاری به‌عنوان نماینده‌ی انجمن پزشکان عمومی رشت در شورای هماهنگی انجمن‌های پزشکان عمومی استان و دکتر معصومی و دکتر عصاری به‌عنوان نماینده‌ی انجمن در مجمع انجمن‌های علمی- تخصصی گروه‌های پزشکی استان برگزیده شدند.
ابقای دکتر جوزی و دکتر رقیه حج‌فروش در مسوولیت خبرنامه و سایت و ابقای دکتر محمد محزون در مسوولیت کمیته‌ی تشکیلات از دیگر انتخاب‌های دیشب هیات مدیره‌ی انجمن پزشکان عمومی رشت بود.

(Visited 703 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

یک نظر

  1. salam
    khaste nabashid arz mikonam khedmate ame pezeshkaye aziiz

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*