انتخابات هفتمین دوره هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی شیراز برگزار شد

votes

شامگاه جمعه ۱۹ دی ماه ۹۳ همزمان با زادروز خجسته پیامبر اسلام و امام جعفر صادق (ع) سالن وصال هتل هما شیراز شاهد حضور پرشور پزشکان عمومی شیراز در شانزدهمین نشست مجمع عمومی سالیانه انجمن شان بود.

 این همایش که با حضور بیش از ۳۵۰ نفر از پزشکان عمومی شیراز و حومه برگزار شد، میزبان دکتر ایرج حریرچی معاون کل و قائم مقام وزیر بهداشت و درمان نیز بود. همچنین دکتر ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاونین دانشگاه، مسئولین سازمان های بیمه گر، اعضای هیات مدیره سازمان نظام پزشکی شیراز، روسا و دبیران انجمن های تخصصی و مجمع انجمن های پزشکی استان نیز در این مجمع شرکت داشتند.

در بخشی از این همایش دکتر حریرچی طی سخنانی، تلاش و کوشش بیش از ۱۱۰۰ پزشک خانواده فارس را در اجرای برنامه ارج نهاد و بابت تأخیر در اعلام و پرداخت به موقع سرانه آن ها پوزش خواست. او بازگشت به نظام پیشین را پس از ۳ سال تلاش و کوشش پزشکان و مسئولین اجرایی منطقه غیرممکن دانست و با وجود اینکه هنوز زود است که از نقش و اثر این برنامه بر شاخص های سلامت و بهداشت سخن گفته شود لیکن با دستاوردهایی که حاصل شده حال آماده پرواز هستیم.

وی اشاره کرد وزارت بهداشت مجری قانون است و براساس برنامه پنج ساله موظف است که برنامه پزشک خانواده را اجرا کند و در این راه با قدرت از اجرای برنامه در دو استان فارس و مازندران حمایت می کند و پیگیر برطرف کردن نواقص، نارسایی ها و اشکالات برنامه است.  دکتر حریرچی در این مسیر از انجمنهای علمی پزشکی و سازمانهای نظام پزشکی برای ارایه نظرات کارشناسی مدد خواست و آمادگی خود را برای برگزاری جلسات ماهانه با برگزیدگان این نهادها اعلام کرد.

پس از آن  دکتر ایمانیه ، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر حمیرا وفایی رییس سازمان نظام پزشکی شیراز و دکتر طهماسبی پور نماینده انجمن مرکزی در اظهارات کوتاهی از نقش و اهمیت پزشکان عمومی به عنوان دروازه بانان سلامت مردم سخن گفتند. در ادامه گزارشات سالانه هیات مدیره و خزانه انجمن نیز به اطلاع حاضرین رسید. پس از معرفی کاندیداها و رای گیری اعضای هیات مدیره دوره هفتم به شرح زیر معرفی شدند:

اعضای هیات مدیره: دکتر بازیار، دکتر تدین، دکتر فرخی، دکتر بهجو، دکتر حاجی آقایی، دکتر خاکسار، دکتر عسکری، دکتر فاضلی و دکتر عرفان منش

بازرس: دکتر زرآور

 به این ترتیب تمام اعضای هیات مدیره پیشین انجمن برای یک دوره دیگر حمایت پزشکان عمومی فارس را به دست اوردند.

(Visited 212 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*