معاون آموزشی وزیر بهداشت: زمان اجرای بسته های تحول و نوآوری در دانشگاه‌های علوم پزشکی رسیده است

larijani

معاون آموزشی وزارت بهداشت در آستانه برگزاری اجلاس معاونین آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور گفت: پس از طرح بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی در جلسات مختلف و اخذ نظرات کلیه افراد ذیربط در این خصوص، در این اجلاس ماموریت های قابل واگذاری به دانشگاهها در راستای بسته ها تدوین خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر باقر لاریجانی با اشاره به اخذ نظرات کلیه افراد ذیربط و نهایی شدن بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی، گفت: رصد نظرات کلیه صاحب نظران و افراد ذیربط حوزه آموزش علوم پزشکی کشور از نقاط قوت در تدوین این بسته ها می باشد.

دکتر لاریجانی با بیان اینکه اکنون زمان اجرای بسته های تحول و نوآوری در دانشگاههای علوم پزشکی رسیده اظهار داشت: اجلاس معاونین آموزشی زمان مناسبی است تا دانشگاههای مستقر در مناطق آمایشی کشور گرد هم آمده و با همکاری مدیران حوزه معاونت آموزشی ماموریت های روشنی را در راستای اهداف بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی تدوین نمایند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت از برگزاری کارگروه های مناطق ده گانه آمایشی کشور در این اجلاس خبر داد و گفت: زیرساخت های لازم برای اجرای بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی در وزارت بهداشت فراهم شده که در این اجلاس توسط مسئولین ذیربط به اطلاع دانشگاهها خواهد رسید.

دکتر لاریجانی با بیان اینکه طبق نظرسنجی های به عمل آمده در اجلاس های قبلی اکثر روسا و معاونین آموزشی دانشگاهها با کلیات بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی موافق بوده اند اظهار داشت: نظراتی نیز درخصوص بسته ها ارائه گردیده که در فاز اجرا مدنظر قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: پیش نویس ماموریت های قابل واگذاری به مناطق آمایشی کشور در کارگروهای این نشست با نظر معاونین آموزشی دانشگاهها تدوین و پس از کسب نظر روسای دانشگاههای مستقر در هر منطقه نهایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، اجلاس معاونین آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور در روز سه شنبه ۲۱ مهرماه ۹۴ در سالن امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار خواهد شد.

(Visited 330 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*