پیام تسلیت انجمن پزشکان عمومی ایران به مناسبت درگذشت دکتر نرمین شهپوری

زنده‌یاد دکتر نرمین شهپوری

زنده‌یاد دکتر نرمین شهپوری

انجمن پزشکان عمومی ایران در پیامی درگذشت دکتر نرمین شهپوری، از پزشکان کاروان زایران ایرانی مقیم کربلا را به خانواده‌ی ایشان و جامعه‌ی پزشکی تسلیت گفت:

اوست باقی…

باز هم جامه‌ی سپید یکی از همکاران پزشک عمومی در حین انجام وظیفه به خون پاکش گلگون شد.

درگذشت زنده‌یاد سرکار خانم دکتر نرمین شهپوری را که در جاده‌ی سامره- کربلا و در مسیر خدمت‌رسانی به زایران ایرانی اتفاق افتاد، به خانواده و بازماندگان ایشان و خانواده‌ی بزرگ پزشکی ایران به‌ویژه همکاران‌مان در انجمن پزشکان عمومی مراغه تسلیت می‌گوییم.

انجمن پزشکان عمومی ایران

(Visited 2,862 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

یک نظر

  1. عزیززم, فدااتشم, قوربان دل شکستت بشم, فدای اشکای لحظه های اخرت بشم, فدای سر شکستت بشم, بمیرم برای دل مهربونی که داشتی و اون خونی که ریخت, حیف شدی… این خرابشده بهت نیاز داشت, فقط تو بودی که به فکر فقیرا بودی, فقط تو بودی از حقت گزشتی, مس بقیه دو رو نبودی, که فقط بخاطر پول ادای مذهبی هارو درمیاوردن, مطمعنم دگه کسی مس تو نمیاد, با اینکه میدنم حرفارو جدی نمیگرفتن و مسخره میکردن, اما دلم گرفته, هیشکی نمیدونه, اشک نمیزاره تایپ کنم, اه. درسته که ندیدمت و تو منو ندیدی اما معلومه که همون مهربونی تموم دل سنگارو هم میشکنه عین الان , ولی بدون راهت ادامه داره. قول میدم, از اولشم قرارم همین بود, اگه اومدم سر کار یا هرچی, سعی کنم مس تو باشم, ولی نمیشم, بیخی بقیه ای که فک میکنن از دماغ فیل افتادن اما درسته که خلاف فکر و ذهنمه قول میدم هر چهلم داوطلب بشم, اگه هم نشد, به درک, من که تلاشمو کردم لا اقل یکم بفهمن که هنوز مهربونی هست و مونده… درسته از, این جور ادما خوبی ندیدم جز بدی, اما راهت ادامه داره… حیف تو که رفتی , نمیدنم کی به کیه این دنیا, اصلا هم مهم نیس هیچی, تو یروز بهم کمک کردی و میکنی, منم دست چن نفرو میگیرم و میکشم بالا… نمیتوننم بگم روحت شاد ..اح روح چیه …. فکر و تفکرت همیشه بجا میمونه و مس خونت که ریخت و جاری شد, تو این دنیا جاری میشه, همون مهربونی رو میگم. قول میدم. عب نداره بگن احمقه و کودنه اما اینجا به هیشکی وفا نکرد, بزا ببینیم به طرف حسابای من کهجز دورویی و ریا و فروختن دوستو خیانت ب ازای ارتقا و یک و نیم تومن ماهیانه پول هم بهشون وفا میکنه !فقط خدا به داد ارباب رجوع ها برسه. اح….

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*