مدیرعامل بیمه سلامت: انباشت منابع و اجرای طرح پزشک خانواده راهبرد اصلی این سازمان است

dr-kabir

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران انباشت منابع و اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع را از راهبردهای اصلی این سازمان عنوان کرد.

دکتر محمدجواد کبیر روزچهارشنبه درحاشیه هشتمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران در گرگان اظهار کرد:تلاش ما به منظور جلوگیری از عدم پایداری منابع بیمه ای، ایجاد تناسب مصارف با منابع بوده تا از این طریق بتوانیم بر اعتبار دفترچه های بیمه بیفزاییم.

وی رمز موفقیت کشورهای توسعه یافته در امر تامین منابع سلامت را انباشت منابع با ساز و کار بیمه ای و اجرای درست نظام ارجاع و پزشک خانواده دانست.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: مشارکت مردم در خریدهای بیمه ای پایداری منابع این صنعت را تضمین کرده و بیمه های درمانی را از حمایت دولت بی نیاز می کند.

کبیر با بیان این که حدود ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند افزود: پیاده سازی برنامه راهبردی در قالب برنامه عملیاتی از جمله اقدامات مهمی است که با توجه به شرایط و راهبرد هر استان ترسیم شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس قانون در ساختار جدید به ما تکلیف شده است که تمامی منابع سلامت باید بر اساس ساز و کارهای بیمه ای تعیین شده و سیاست های وزارت بهداشت هزینه شود.

وی افزود: در سازمان بیمه سلامت باید با توجه به مستندات و سند چشم اندازی که داریم بتوانیم برنامه های راهبردی و برنامه عملیاتی را ادامه دهیم.

(Visited 181 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*