گزارش هفدهمین مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن پزشکان عمومی شیراز

173

در شامگاه جمعه ۱۶ بهمن ماه ۹۴ هفدهمین مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن پزشکان عمومی شیراز با حضور ۳۰۲ نفر از اعضای انجمن و مهمانان مدعو در سالن هتل هما شیراز برگزار شد.

دراین همایش باشکوه که با محوریت چالش های پیش روی پزشکان عمومی و توانمند سازی حرفه ای آنها انجام شد، دکتر طهماسبی پور و دکتر مصلحی اعضای هیات مدیره انجمن مرکزی، دکتر ایدنی و دکتر صاحب الزمانی رییس و نایب رییس شورایعالی نظام پزشکی کشور و خانم دکتر وفایی رییس سازمان نظام پزشکی شیراز نیز به دعوت انجمن پزشکان عمومی شیراز نیز شرکت داشتند.
161

پس از تلاوت آیاتی از کلام وحی و سرود جمهوری اسلامی مجمع در ساعت ۱۹ رسما افتتاح شد.

دکتربهجو رییس هیات مدیره انجمن شیراز با خوش آمد گویی به حضار و سخنان کوتاهی به شمه ای از تلاش ها و اقدامات انجمن در سال گذشته پرداخت. سپس دکتر عسکری دبیر انجمن گزارش کاملی از عملکرد هیات مدیره در سال گذشته ارائه داد.

151

سپس گزارش مالی انجمن شیراز توسط خزانه دار انجمن دکتر خاکسار به آگاهی اعضا رسید. در این گزارش درآمد انجمن شیراز در سال گذشته ۲۱۵ میلیون تومان و هزینه های انجام شده را  ۱۱۰ میلیون اعلام شد. جمع کل سرمایه نقدی و غیر نقدی انجمن با توجه به خرید دفتر ملکی برای انجمن شیراز، بک میلیارد تومان براورد شد.

155

پس از تایید و صحه بازرس انجمن شیراز دکتر زراور، بر عملکرد هیات مدیره و گزارش خزانه دار، بخش اول برنامه که مربوط به گزارشات رسمی هیات مدیره بود خاتمه یافت و دکتر غریب مجری برنامه سخنرانان مدعو را که دکتر ایدنی و دکتر وفایی و دکتر طهماسبی بودند را به ترتیب به پشت تریبون دعوت کردند. سپس در بخش پایانی نمایندگان کارگروه های انجمن شیراز در گفتمانی گزارش های مبسوطی از برنامه ها و اقدامات صورت گرفته و خواست های خود به حاضرین ارائه دادند.
156

– دکتر تدین از کارگروه پزشکان خانواده
– دکتر رجبی از کارگروه درمانگران اعتیاد
– دکتر فاضلی از کارگروه پزشکان شاغل در بیمارستان های خصوصی
– دکتر عطری از کارگروه پزشکان درمانگاه های خصوصی
– و دکتر عسکری از کارگروه پزشکان شاغل در بخش زیبایی
مراسم با پذیرایی شام درساعت ۲۱:۳۰به پایان رسید.

172

مهمترین نکته مجمع امسال، غیبت دست جمعی مسولین دانشگاه و سازمان های بیمه گر بود که مقرر شده بود در پنل بخش آخر پاسخگوی پرسش های همکاران پزشک عمومی باشند. ولی میز هشت نفره پنل تا آخرین لحظه همچنان بدون حضور مسولینی که باید پاسخگوی کوتاهی ها و اشکالات ابجاد شده در اثر سومدیربت آنها و یا مسولین بالادستی شان باشند، همچنان خالی ماند که ماند…

143

(Visited 344 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*