بدهی سازمان تامین‌اجتماعی به دانشگا‌ه‌های علوم پزشکی به صفر رسید

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه با تلاش‌های صورت گرفته در سازمان تامین‌اجتماعی بدهی‌ این سازمان به دانشگاه‌ها صفر شده است، گفت: « امیدواریم با تامین اعتبار بدهی سازمان بیمه سلامت نیز به روز شود.»1456843959_948727_152

به گزارش سپیدآنلاین، صبح امروز خطوط تولید مایعات، نیمه جامدات و آزمایشگاه تخصصی کنترل کیفیت شرکت داروسازی فارماشیمی با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد جواد کبیر رئیس سازمان بیمه سلامت و سید تقی نوربخش رئیس سازمان تامین‌اجتماعی و جمعی دیگر از مسئولان راه‌اندازی شد.

ربیعی در این مراسم خبر جدیدی در خصوص پرداخت بدهی سازمان‌های بیمه‌گر به مراکز درمانی و دانشگاه‌ها مطرح کرد که مدت‌ها جامعه پزشکی منتظر آن بود. وی با اعلام اینکه با تلاش‌های صورت گرفته در سازمان تامین‌اجتماعی بدهی‌ این سازمان به دانشگاه‌ها صفر شده است، ابراز امیدواری کرد که با تامین اعتبار بدهی سازمان بیمه سلامت نیز به روز شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین بر این موضوع اشاره داشت که طلب داروخانه‌ها تا آخر هفته در سازمان تامین‌اجتماعی به مرز ۳ ماه خواهد رسید و بدهی سازمان بیمه سلامت نیز تا مهر ماه تسویه خواهد شد.

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش سازمان بیمه سلامت ایران و سازمان تامین‌اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: « این سازمان‌ها تلاش کردند که طرح تحول سلامت بر دوش بیمه‌ها جلو برود و اگر نقصانی در این مسیر وجود داشته درسازمان‌های بیمه‌ای نیست، بلکه نقصان‌ها درپیش‌بینی‌ها و تامین‌کنندگان منابع مالی بوده است.»

(Visited 115 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*