معاون آموزشی وزیر بهداشت: طب عمومی مرکزیت پزشکی است

گزارش گردهمایی جامع سالانه‌ی انجمن پزشکان عمومی ایران (۴)

photo_2016-05-11_18-35-17

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: معاون آموزشی وزیر بهداشت با تاکید بر این‌که طب عمومی مرکزیت پزشکی است، گفت: «باید تلاش کنیم این مرکزیت دچار آسیب نشود.»
دیگر فرازهای سخنان دکتر باقر لاریجانی در چهارمین گردهمایی جامع سالانه‌ی انجمن پزشکان عمومی ایران که صبح امروز از کانال تلگرامی این انجمن (https://telegram.me/isgp_ir) به‌طور مستقیم گزارش شد به شرح زیر است:
– در آموزش پزشک خانواده باید مقصودمان مشخص و شفاف باشد و بتوانیم مراقبت‌های فراگیر را بیاموزیم. تداوم و پیوستگی در پزشک خانواده اهمیت بسیار دارد.
– باید طیف کاملی از خدمات بالینی و ترویج سلامت در سطح فرد و جامعه سرلوحه‌ی طرح پزشک خانواده باشد و اگر انتظار داریم کسی در این طیف کامل خدمات بدهد، باید توانایی‌های ویژه‌ای به پزشک خانواده بدهیم و بر توانایی پزشکان عمومی برای اجرای این طرح بیافزاییم که در این میان، نقش انجمن پزشکان عمومی اهمیت بسیار زیادی دارد.
با پایان یافتن چهارمین گردهمایی جامع سالانه‌ی انجمن پزشکان عمومی، هم‌اکنون ششمین همایش علمی فصلی این انجمن با رویکرد «پزشک خانواده» و شعار «غلبه بر دیابت» در حال برگزاری است و تا جمعه ۲۴ اردیبهشت ادامه دارد.

(Visited 120 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*