نامه‌ی تشکر انجمن پزشکان عمومی ایران از معاونت درمان وزارت بهداشت

جناب آقای دکتر آقاجانی
معاون محترم درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با سلام و احترام
عطف به نامه شماره ۷۹۸۷/۴۰۲د مورخه ۱۱/۳/۹۵ مدیرکل محترم دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان، مبنی بر توقف روند محدودسازی همکاران شاغل در حیطه گرایش‌های حرفه‌ای، بدین‌وسیله مراتب سپاس این انجمن را از جنابعالی و جناب آقای دکتر میردهقان برای پاسخ راهگشا نسبت به پیگیری این انجمن تقدیم می‌دارد.
هرچند که جامعه پزشکان عمومی از روند تاریخی محروم‌سازی طب عمومی و استمرار آن در این دوره، دل‌آزرده و شاکی است اما بر خود فرض می‌داند که از اقدام به‌موقع و همراه با تدبیر و قانون مداری جنابعالی و سایر همکاران معززی که موجبات آن را فراهم آوردند قدردانی نماید و بر مشی خود که حاکی از برخورد عقلانی و بهره‌گیری از روش‌های مدنی برای احقاق عدالت در نظام سلامت است تاکید نماید.
انجمن پزشکان عمومی ایران برای بازگشت منزلت و جامعیت طب عمومی، معتقد به تعاملات کارشناسی با سایرگروه های پزشکی، به دور از هر گونه منفعت‌گرایی و تعصبات حرفه‌ای است و اطمینان دارد متولیان حوزه سلامت از هرگونه همراهی برای توسعه طب پایه که مبنای سیاست‌های کلان نظام سلامت است فروگذار نخواهند کرد.
در پایان آمادگی این انجمن را برای حضور در کمیته فنی مورد نظر، با ارائه پیشنهادات و نتایج مطالعات مبتنی بر مستندات علمی، اعلام می‌نماید.

دکتر کامیابی
رییس انجمن

رونوشت:
مدیرکل محترم دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان جهت استحضار و سپاس از توجه جنابعالی

photo_2016-06-05_23-35-00

(Visited 356 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*