کمیته انتخابات انجمن پزشکان عمومی ایران تشکیل جلسه داد

elections-usa-2008-1سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: با برگزاری اولین نشست کمیته انتخابات انجمن پزشکان عمومی ایران، انتخابات بزرگ‌ترین انجمن علمی پزشکی کشور کلید خورد.
در این نشست که صبح امروز سه‌شنبه ۲۳ شهریور در محل سازمان نظام پزشکی کشور برگزار شد، طبق قانون انتخابات کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت بهداشت، دکتر هاشمیان نماینده این کمیسیون، دکتر خاقانی و دکتر کاظمی دبیر و بازرس انجمن و دکتر صداقت و دکتر خاکسار (دو تن از سه پزشک پیش‌کسوت معرفی شده از میان اعضای انجمن به انتخاب هیات مدیره) به‌عنوان اعضای رسمی کمیته انتخابات حضور داشتند و دکتر سروش (سومین پزشک منتخب هیات مدیره) غایب بود.
در آغاز دکتر کامیابی رییس و دکتر گل‌علیزاده و دکتر رهنما اعضای هیات مدیره انجمن در سخنانی پیش از رسمیت نشست، ضمن خیرمقدم و ارایه گزارشی کامل از روند تشکیل انجمن و انتخابات انجام شده طی ۲۵ سال گذشته، آمادگی هیات مدیره برای انجام انتخابات آتی را طبق قوانین موجود اعلام کردند.
در ادامه پس از بررسی آیین‌نامه ابلاغی انتخابات انجمن‌های علمی و پیشنهاد جدول زمانی انتخابات، مقرر شد تا پایان شهریور زمان مجمع عمومی عادی انجمن و دستور جلسه آن توسط هیات مدیره اعلام شود. همچنین فرم پیشنهادی برای ثبت‌نام نامزدهای هیات مدیره و بازرسی انجمن مورد بررسی قرار گرفت تا پس از رفع اشکالات و انجام تغییرات پیشنهادی، تکثیر شود.
در پایان مقرر شد در چند روز آینده فراخوان ثبت‌نام نامزد‌ها در سایت انجمن و روزنامه اطلاعات انتشار یابد تا ثبت‌نام نامزد‌ها در یک فرصت ۲۰ روزه انجام شود.

(Visited 163 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*