انتخابات انجمن پزشکان عمومی مشهد برگزار شد

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: با برگزاری انتخابات انجمن پزشکان عمومی مشهد، اعضای هیات مدیره و بازرس این انجمن برگزیده شدند.
این انتخابات همان‌گونه که با آگهی روزنامه، اطلاع‌رسانی وب‌سایت و ارسال پیامک از سامانه نظام پزشکی به اعضا اطلاع داده شده بود، از ساعت ۹ صبح جمعه مورخ ۹۵/۸/۷ در محل سالن همایش سازمان نظام پزشکی مشهد با استقبال خوب و گسترده و پرشور همکاران برگزار شد.

photo_2016-10-29_18-45-27
مجمع عمومی با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی شروع شد و با سخنرانی و خیر مقدم دکتر رضا ناوی، عضو هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی و ناظر این انتخابات، ادامه یافت. سپس اعضای حاضر در مجمع دکتر محمداشرف سرگلزایی، دکتر سعید اردکانیان و دکتر فاطمه ابراهیمی را به‌عنوان هیات رییسه انتخابات برگزیدند و بعد از استقرار هیات رئیسه، دکتر حقی فوق جراحی توراکس و استاد دانشگاه و عضو هیات مدیره نظام پزشکی مشهد و دبیر انجمن‌های علمی تخصصی پزشکی خراسان رضوی به ایراد سخنرانی پرداخت.
دکتر حقی ضمن ابراز خرسندی از حضور گسترده همکاران پزشک عمومی، گفت: پزشک عمومی پایه و محور خدمات بهداشتی- درمانی است و از جایگاه والایی برخورد است و ما از شما انتظار حضوری چون امروز را داریم.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود یادی از پزشکان عمومی درگذشته کرد و در پایان گفت: من از شما می‌خواهم در انتخابات آینده نظام پزشکی مشهد حضوری یکپارچه و منسجم داشته باشید و به هیچ متخصصی هم رای ندهید تا تعداد کرسی‌های تصاحبی توسط پزشک عمومی در هیات مدیره نظام پزشکی بیشتر باشد.
در ادامه دکتر جباری رییس انجمن پزشکان عمومی مشهد و دکتر کارگر مقدم بازرس این انجمن به گزارش عملکرد هیات مدیره و قرائت گزارش بازرسی پرداختند.
سپس کار رای‌گیری با نظمی خوب آغاز شد و اعضا آرا خود را به صندوق انداختند. بعد از پایان رای‌گیری و تطبیق تعداد آرا صندوق و ته‌برگ آرا و صحت آن، کار شمارش با حضور ناظرین کاندیدا‌ها و تعداد زیادی از همکاران پزشک عمومی که منتظر مشخص شدن نتیجه انتخابات بودند شروع و در ساعت ۱۶:۳۰ شمارش آرا پایان یافت. نتیجه صورت‌جلسه و در دو نسخه به امضا و تایید هیات رییسه و ناظر رسید.
در نهایت با شمارش ۲۶۱ برگ رای، همکاران زیر به ترتیب آرا به‌عنوان عضو هیات مدیره و بازرس انتخاب شدند:
۱- دکتر محمد رضاجباری
۲- دکتر رضا گلدوزیان
۳- دکتر فهمیه‌سادات سالاری
۴- دکتر محمدرضا نجاریان
۵- دکتر مسعود زحمتکش
۶- دکتر یدالله احراری
۷- دکتر مرتضی احتشام‌فر
۸- دکتر ابوالفضل ثاقب
۹- دکتر عباس محدث حکاک

اعضای علی‌البدل:
۱- دکتر مسعود شادنژاد
۲- دکتر فریدون زراعت‌پیشه

بازرس: دکتر علی‌اصغر کارگر مقدم

بازرس علی‌البدل: دکتر سعید اسکندری

نکات ویژه:

– دو عضو هیات مدیره نظام پزشکی مشهد به همراه ناظر انجمن پزشکان عمومی ایران بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کردند.
– در این دوره رقابتی سالم و پویا در قالب فهرست‌های ائتلافی در جریان بود و گروه‌های رقیب در تبلیغات فضای مجازی به معرفی رزومه و توانمندی‌ها و برنامه‌های خود می‌پرداختند.
– دکتر جباری به عنوان رای اول هیات مدیره موفق به کسب ۲۱۴ رای از مجموع ۲۶۱ رای شد.
photo_2016-10-29_18-56-52

photo_2016-10-29_18-45-39

photo_2016-10-29_18-45-48

photo_2016-10-29_18-46-00

(Visited 862 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*