نشست هم‌اندیشی انجمن پزشکان عمومی قزوین برگزار شد

photo_2016-12-10_13-17-41سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: در نشست هم‌اندیشی هیات مدیره و اعضای انجمن پزشکان عمومی قزوین ضمن ارایه گزارشی از عملکرد ماه‌های اخیر هیات مدیره، لزوم ثبت‌نام در سامانه عضویت و شرکت در انتخابات انجمن پزشکان عمومی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این نشست که دیروز جمعه ۱۹ آذر ۹۵ در مجموعه بزرگ هتل و تالارهای ایرانیان قزوین با حمایت مالی شرکت عبیدی برگزار شد، همچنین مشکلات و پیشنهادهای همکاران برای رفع آن‌ها مطرح و بر لزوم همدلی و اتحاد با نگاه به انتخابات انجمن و انتخابات نظام پزشکی سال آینده تاکید شد.
از نکات بارز نشست دیروز حضور چشمگیر مسوولان و مدیران و فعالان صنفی، اجتماعی و سیاسی پزشک عمومی استان بود، از جمله مدیر درمان تامین اجتماعی استان، معاون بیمه سلامت استان، رییس اداره نظارت بر درمان دانشگاه، مسوول واحد آموزش مداوم دانشگاه، رییس شبکه بهداشت قزوین، اعضای پزشک عمومی نظام پزشکی قزوین و الوند، تنی چند از مدیران و روسای بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، اعضا و کاندیداهای ادوار شورای شهر و نامزد اخیر نمایندگی مجلس و… با حضور در جلسه، به بیان نظرات خویش پرداختند.
این نشست که از ساعت ۱۱ صبح شروع شده بود، پس از حدود سه ساعت و نیم بحث و تبادل نظر در فضایی بسیار مثبت و توام با همدلی، با پذیرایی ناهار پایان یافت.

(Visited 194 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*