رییس انجمن پزشکان عمومی ایران خواستار اعلام پیش از موعد اسامی نامزدهای انتخابات شد

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: با تایید همه نامزدهای انتخابات انجمن پزشکان عمومی ایران در کمیته انتخابات، رییس انجمن در نامه‌ای به دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت بهداشت، خواستار اعلام نظر آن کمیسیون درباره اعلام پیش از موعد اسامی نامزدهای انتخابات شد.

photo_2016-12-10_09-33-16

در نامه دکتر عباس کامیابی به دکتر علیرضا استقامتی آمده است:
نظر به این‌که کمیته انتخابات انجمن پزشکان عمومی ایران مراحل بررسی و انطباق مدارک و سوابق نامزدهای انتخابات را به اتمام رسانده و به آن کمیسیون معرفی نموده است، خواهشمند است نسبت به انتشار اسامی و سوابق نامزدها در رسانه‌های این انجمن اعلام نظر فرمایید. قابل ذکر است بر اساس جدول زمان‌بندی مندرج در آیین‌نامه انتخابات مصوب آن کمیسیون محترم، زمان اعلام اسامی کاندیداها به ۲۰ روز قبل از برگزاری انتخابات موکول گردیده است، اما به‌نظر می‌رسد اعلام زودتر از موعد اسامی می‌تواند به شناخت بیشتر رای‌دهندگان نسبت به کاندیداها و انگیزه ثبت‌نام و شرکت در انتخابات موثر باشد.

گفتنی است رییس کمیته انتخابات انجمن پزشکان عمومی ایران از تایید همه نامزدهای انتخابات هیات مدیره و بازرسی انتخابات خبر داده است. به گفته دکتر حمید خاکسار، این تاییدیه طی پیامک زیر به نامزدها اعلام شده است:
کاندیدای محترم انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن علمی پزشکان عمومی ایران
رزومه و انطباق مدارک شما برای کاندیداتوری انتخابات انجمن مورد تایید کمیته انتخابات قرار گرفت. تاییدیه مربوطه به کمیسیون انجمن های علمی وزارت بهداشت رسما اعلام گردید. شاد و پیروز باشید.

(Visited 230 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*