انتخابات انجمن پزشکان عمومی، ۱۹ تا ۲۱ خرداد ۹۶

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: انتخابات انجمن پزشکان عمومی ایران به‌صورت الکترونیکی طی سه روز از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ خرداد ۹۶ انجام خواهد شد.
در نامه دکتر عباس کامیابی، رییس انجمن، خطاب به دکتر استقامتی، دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت بهداشت که پس از نشست ۹۶/۱/۲۷ هیات مدیره انجمن و کمیته انتخابات در دبیرخانه کمیسیون انجمن‌های علمی و پیرو مذاکرات آن نشست نوشته شده، علاوه بر این، به برگزاری یک انتخابات آزمایشی در اردیبهشت و روندهای تضمین سلامت انتخابات اشاره شده است:

۱- تاریخ انجام انتخابات از تاریخ ۹۶/۳/۱۹ به مدت سه روز لغایت ۹۶/۳/۲۱ اعلام می‌گردد.
۲- تاریخ انجام انتخابات آزمایشی ۹۶/۲/۶ تعیین گردید که امکانات لازم توسط دبیرخانه محترم، در اختیار کارشناسان هیات مدیره قرار خواهد گرفت و هیات مدیره تعهد می‌کند حداکثر تا یک هفته پس از انجام انتخابات آزمایشی نسبت به تدوین و ارسال گزارش عملکرد سامانه به همراه نواقص احتمالی اقدام نماید.
۳- کمیسیون تا تاریخ ۹۶/۲/۵ نسبت به معرفی یک نماینده به انجمن اقدام تا با مصاحبه با وی و انتشار مصاحبه در مورد شیوه انتخابات الکترونیک موجب پاسخ به سوالات رای‌دهندگان آتی انجمن شود.
۴- کمیسیون نسبت به تهیه مستندات و شیوه‌نامه‌های موردنیاز پیرامون فرآیندهای اخذ رای، شمارش آرا، مخفی بودن آرا، معنی آرای مخدوش و چگونگی ابطال آن‌ها، شیوه‌های صیانت از آرا، امکان بازشماری آرا و… اقدام می‌نماید.
۵- هیات نظارت بر انتخابات در اسرع وقت توسط دبیرخانه محترم مشخص و معرفی گردد.

(Visited 275 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*