مراحل دریافت کلمه عبور برای شرکت در انتخابات انجمن پزشکان عمومی ایران

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: کمیسیون انجمن‌های علمی گروه پزشکی وزارت بهداشت با صدور اطلاعیه‌ای مراحل دریافت کلمه عبور به‌منظور شرکت در انتخابات انجمن پزشکان عمومی ایران (انتخابات الکترونیکی ۱۹ و ۲۰ خرداد ۱۳۹۶) را تشریح کرد:

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسیار ضروری و لازم است که تمامی اعضای محترمی که قصد شرکت در انتخابات الکترونیک را دارند چند روز قبل از انتخابات یک بار به صفحه شخصی خود وارد شوند. لطفاً نحوه درخواست و تغییر کلمه عبور و ویرایش مشخصات صفحه شخصی را در ادامه به دقت مطالعه کرده و انجام دهید.

۱- به صفحه اصلی سامانه جامع انجمن های علمی به آدرس ima-net.ir  وارد شوید.

۲- گزینه ورود اعضا را انتخاب کنید تا به صفحه دیگری هدایت شوید. در صفحه جدید روی عبارت «کلمه عبور خود را فراموش کرده‌ام» کلیک کنید.

۳- با وارد کرد کد ملی و کد تصویر در صفحه مقابل، کلمه عبور به ایمیل یا شماره همراه شما ارسال خواهد شد. در صورت خراب بودن ایمیل و یا مسدود بودن شماره همراه با انتخاب گزینه دوم، کلمه عبور شما به کد ملی تغییر خواهد کرد و به این ترتیب به راحتی می‌توانید به صفحه شحصی خود وارد شده و ضمن تغییر کلمه عبور، ایمیل و سایر مشخصات خود را اصلاح کنید.

توجه داشته باشید استفاده از گزینه دوم در بازه زمانی انتخابات امکان‌پذیر نیست؛ پس به‌منظور مواجه نشدن با مشکل، حتماً این مراحل را حداقل تا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات انجام دهید.

در ضمن افرادی که کلمه عبور خود را پس از ریست کردن تا روز قبل از انتخابات تغییر ندهند، نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

(Visited 1,696 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*