اطلاعیه مهم کمیته انتخابات انجمن‌ پزشکان عمومی ایران


سایت انجمن پزشکان عمومی ایران:  کمیته انتخابات انجمن‌ پزشکان عمومی ایران اعلام کرد از ساعت ۱۲ امشب، ۱۷ خرداد، گزینه تبدیل رمز عبور به کد ملی از طریق ارسال کد به سامانه غیرفعال می‌‌شود ولی گزینه اول در بازیابی کلمه عبور کماکان تا پایان رای‌گیری فعال خواهد بود.

متن بیانیه کمیته انتخابات انجمن‌ پزشکان عمومی ایران به‌شرح زیر است:

تمامی همکاران محترمی که عضو سامانه انجمن پزشکان عمومی ایران شده‌اند، می‌بایست با توجه به نکات ذیل در انتخابات الکترونیک انجمن علمی پزشکان عمومی شرکت نمایند:

۱- از ساعت دوازده امشب، ۱۷ خرداد گزینه تبدیل رمز عبور به کد ملی از طریق ارسال کد به سامانه که به‌منظور تسهیل دریافت کلمه عبور در سامانه جامع انجمن‌های علمی وزارت بهداشت و درمان در نظر گرفته شده بود، غیرفعال می‌گردد.

۲- گزینه اول در بازیابی کلمه عبور که مستلزم داشتن ایمیل فعال و یا خط تلفن همراه با همان شماره‌ای که قبلاً در سامانه انجمن معرفی شده است، کماکان تا پایان رأی‌گیری امکان دسترسی به رمز عبور را برای همکاران فراهم خواهد کرد.

۳- رمز عبور همکارانی که تا روز انتخابات وارد سامانه نشده‌اند به‌صورت خودکار توسط سامانه تعریف شده و این رمز از طریق انتخاب گزینه «کلمه عبور خود را فراموش کرده‌ام» (مورد شماره ۲) قابل دستیابی خواهد بود.

۴- کدهای تأیید انتخابات پس از انتخاب نامزدها از طریق موارد شرح داده شده در شماره ۲ برای اعضاء ارسال خواهد شد.

در سامانه مورد سومی به‌منظور ارسال کد تأیید به سامانه از طریق تلفن همراهی که در سامانه ثبت کرده‌اید در نظر گرفته شده است. در صورت عدم اطمینان از دسترسی به ایمیل و یا دریافت پیامک از این گزینه (ارسال کد به سامانه) استفاده نمایید.

۵- از ساعت پانزده دقیقه بامداد روز جمعه نوزدهم خرداد امکان شرکت در رأی گیری از طریق سامانه انتخابات الکترونیک انجمن‌های علمی پزشکی کشور به آدرس election.ima-net.ir برقرار خواهد بود.

۶- لازم به ذکر است که همکاران ارجمند با مطالعه راهنماهای درج شده در سامانه و دقت در مراحل تعیین شده در روند انتخابات قادر خواهند بود به‌آسانی تمامی مراحل را به‌آسانی با موفقیت به انجام برسانند و انشاء الله انتخاباتی پر شور را رقم بزنند.

۷- آدرس کانال تلگرامی جهت پاسخگویی به مشکلات شما عزیزان https://t.me/joinchat/AAAAAD7E-j0h5qWUxNqftQ می‌باشد.

لطفاً در ساعات اولیه انتخابات اقدام به شرکت در اخذ رأی نمایید و فرایند را به ساعات پایانی موکول نفرمایید.

(Visited 365 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*