اکنون که انتخابات به انجام رسیده است…

پیام تشکر ریاست انجمن پزشکان عمومی ایران

 

سپاس از همکاران و همیاران

اکنون که انتخابات هیات مدیره و بازرسی انجمن پزشکان عمومی ایران به انجام رسیده است، لازم است تا بدین‎وسیله از کلیه عزیزانی که در این فرآیند مبارک سهم داشته‎اند، به نوبه خود و از طرف هیات مدیره محترم قدردانی نمایم:

همه همکارانی که با آرای خود در این حرکت عظیم سهیم بوده و موجبات انگیزه هیات مدیره و بازرس آتی انجمن را فراهم نمودند.

کلیه کاندیداهای محترم که مسوولانه خود در سرنوشت آتی انجمن دخیل نموده و شجاعانه خود را در معرض رقابت و انتخاب همکاران قرار دادند.

مسوولین محترم کمیسیون انجمن‎های علمی وزارت بهداشت و گروه پیشتیبانی سامانه انتخابات، که با همراهی شبانه‎روزی در اجرا و نظارت بر انتخابات معاضدت نمودند.

اعضای گرانقدر هیات مدیره و بازرس انجمن که انتهای چهار سال مرارت را با سعه صدر به این همت بلند پیوند زدند. خصوصا آنان که اندیشمندانه این بستر را برای اندیشه‎هایی دیگر مهیا ساختند.

اعضا و مسوولین معزز شعب، شورای هماهنگی، کمیته‎های تخصصی و علی‎الخصوص کمیته رسانه که در پویایی این انتخابات سنگ تمام گذاشتند.

کمیته انتخابات انجمن که با مسوولیت‎پذیری و شفاف‎سازی مقدمات انتخابات، نظام‎مندی این فرآیند را موجب گردیدند.

در پایان آرزو می‎کنم که همه منتخبین، پاسخ این همه تلاش و اعتماد که سرمایه‎ای گرانسنگ و فاخر است، را به کمال درک نموده و پشتوانه همت و برنامه‎های ارتقای طب عمومی نمایند.

نتایج هر چه که باشد برای همگان مقبول و میمون است. همه کاندیداهای منتخب و غیرمنتخب و همه هواداران و ائتلاف‎ها، ایمان بیاوریم که در سه سال آتی ضمن مطالبه‎گری و نظارت بر برنامه‎ها، جماعتی واحد باشیم و منتخبین را به حق نماینده خود بدانیم.

دکتر عباس کامیابی

رییس انجمن پزشکان عمومی ایران

(Visited 76 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*