مجمع عمومی انجمن پزشکان عمومی استان کرمان برگزار شد

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره و بازرسی انجمن پزشکان عمومی استان کرمان روز جمعه ۲۲ آذر ۹۶ در محل هتل پارس کرمان برگزار شد.

 

این مجمع که در آن حدود ۱۳۰ نفر از اعضای انجمن حضور داشتند، با گزارش دکتر عباس کامیابی از عملکرد هیات مدیره آغاز و با برگزاری و اعلام نتایج انتخابات به پایان رسید.

دکتر کامیابی دلیل عدم شرکت خود و اعضای هیات مدیره قبلی در این انتخابات را فرصت‌سازی برای حضور چهره‌های جدید و مشارکت پزشکان عمومی جوان‌تر در کسب تجارب مدیریتی و فعالیت‌های امور صنفی اعلام کرد و با یادآوری این‌که مجوز تاسیس انجمن صنفی پزشکان عمومی استان کرمان در سال ۱۳۸۵ از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب و تشکل‌ها دریافت شده بود، گفت: بنا به تصمیم مجمع فوق‌العاده انجمن صنفی پزشکان عمومی کرمان و با دریافت مجوز از انجمن علمی پزشکان عمومی ایران، فعالیت علمی انجمن صنفی نیز از این ‌پس به‌عنوان شعبه‌ای از انجمن علمی رسمیت خواهد داشت.

رییس انجمن پزشکان عمومی ایران، انجمن کرمان را الگویی برای استانی کردن سایر شعب دانست و افزود: از این ‌پس تمامی شهرستان‌های استان کرمان می‌توانند با تاسیس دفا‌تر نمایندگی، در انجام اموری که هیات مدیره مرکز استان تفویض می‌کند، فعال باشند.

در مجمع عمومی انجمن پزشکان عمومی استان کرمان دکتر حمیدرضا حسین اسماعیلی، دکتر نونا کامبین، دکتر مهدی بهرامی، دکتر عباس صفا و دکتر پیمان کریم‌زاده کارنما به‌عنوان اعضای اصلی هیات مدیره، دکتر آرمین عباسی و دکتر علی قوام به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره، دکتر فهیمه قاسمی به‌عنوان بازرس اصلی و دکتر ویدا میرزایی به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

 

 

(Visited 562 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*