رییس انجمن پزشکان عمومی ایران: واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات انجمن پزشکان عمومی ایران راه‌اندازی شد

تا چند روز آینده تحلیل اولیه‌ سامانه آیداتیس را منتشر خواهیم کرد

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: رییس انجمن پزشکان عمومی ایران با اعلام راه‌اندازی واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات انجمن پزشکان عمومی ایران به‌منظور استفاده از فناوری‌های جدید برای تسهیل، تسریع و تاثیر بیشتر عملکرد انجمن، از انتشار تحلیل اولیه‌ کاربردپذیری نرم‌افزار سامانه آیداتیس تا چند روز آینده خبر داد.

دکتر عباس کامیابی با اشاره به این‌که انجمن پزشکان عمومی ایران دارای بهترین ابزار‌ها و زیرساخت‌های ارتباطی در مقایسه با سایر انجمن‌هاست، افزود: در حال حاضر کانال تلگرامی و وب‌سایت اینترنتی انجمن جزو پربیننده‌ترین رسانه‌های پزشکی کشور به‌شمار می‌آیند. البته هنوز با ایده‌آل فاصله زیادی داریم و در ادامه هم لازم است ضمن بازنگری و توسعه این رسانه‌ها، با ایجاد اپلیکیشن خاص انجمن، خدمات الکترونیک آن را گسترش دهیم.

وی همچنین از تولید برخی از نرم‌افزارهای مورد نیاز پزشکان عمومی و سایر اعضای جامعه پزشکی پس از اولویت‌بندی نیازها، خبر داد و گفت: در آینده نزدیک ارایه نرم‌افزارهای آموزش مجازی و اطلاعات دارویی و آزمایشگاهی انجمن، نقش مهمی در ارتقای علمی نظام سلامت کشور خواهد داشت.

رییس انجمن پزشکان عمومی ایران همچنین گفت: به‌منظور ایفای نقش فنی انجمن در تحلیل نرم‌افزارهای موجود در حوزه سلامت کشور نیز برنامه‌ریزی جامعی صورت گرفته و در اولین گام، با توجه به دغدغه و واکنش‌های متفاوت نسبت به سامانه آیداتیس، تا چند روز آینده تحلیل اولیه‌ کاربردپذیری این سامانه که یک ماه پیش به مسوولان عرضه شده، منتشر خواهد شد.

دکتر کامیابی در پایان گفت: در یکی دو سال اخیر پیشرفت‌های زیادی در به‌روز کردن فعالیت‌های تخصصی و تعاملات درونی انجمن داشته‌ایم، از جمله سامانه ثبت عضویت و صدور کارت انجمن، سامانه ثبت‌نام همایش‌ها، برگزاری نشست‌های مجازی و اتوماسیون اداری و… که با راه‌اندازی واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات، این خدمات نیز تکمیل و توسعه خواهد یافت.

(Visited 136 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*