انتخابات انجمن پزشکان عمومی شیراز برگزار شد

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: نوزدهمین مجمع عمومی انجمن پزشکان عمومی شیراز شامگاه جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ در محل آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد.

در این مجمع علاوه بر گزارش هیات مدیره، مالی و بازرسی، انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره و بازرسین انجمن برای سه سال آینده نیز انجام ‌شد.

پیش از آغاز مجمع، با توجه به این‌که بنا بر مصوبه انجمن مرکزی قرار شده است در انتخابات شعبه مراکز استان‌ها اعضای پیوسته انجمن در شهرهای فاقد شعبه نیز به‌عنوان رای‌دهنده یا نامزد شرکت کنند، نشستی با حضور همه نامزدهای انتخابات، فعالین صنفی و اعضای هیات مدیره در دفتر جدید انجمن شیراز برگزارشد. در این نشست دکتر حمید طهماسبی‌پور، دبیر کمیته تشکیلات و توسعه انجمن پزشکان عمومی ایران و ناظر انتخابات شیراز، موارد آیین نامه‌ای و اساسنامه‌ای انتخابات را برای حاضرین تشریح کرد و به سووالات نامزدها پاسخ گفت.

مجمع عمومی با حضور اعضای پیوسته انجمن ساعت ۷ بعد از ظهر شروع و پس از ارایه گزارش‌های هیات مدیره، خزانه‌دار و بازرس، روند انتخابات توسط هیات رییسه مجمع شروع شد.

در این دوره از انتخابات ۲۰ نفر برای هیات مدیره و دو نفر برای بازرسی نامزد شده بودند که در قالب دو فهرست انتخاباتی مجزا و دو نامزد مستقل به ارایه دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود پرداختند.

در نهایت پس از شمارش آرا که تا ساعت ۲ بامداد طول کشید، از مجموع ۲۴۵ رای اخذ شده، اعضای هیات مدیره و بازرسان به‌شرح زیر انتخاب شدند:

اعضای اصلی (به ترتیب آرا):
۱- دکتر سیامک متقیان‌پور، ۱۴۸
۲- دکتر حمید خاکسار، ۱۳۷
۳- دکتر بهرام بازیار، ۱۳۵
۴- دکتر اسماعیل رجبی، ۱۳۰
۵- دکتر احد عسکری، ۱۲۲
۶- دکتر وحیدرضا حسینی، ۱۲۰
۷- دکتر عبدالرحیم اسدی لاری، ۱۰۷
۸- دکتر حسین کریمی، ۱۰۷
۹- دکتر فضل‌الله شاهین، ۱۰۵

اعضای علی‌البدل:
۱- دکتر سعید توکلی، ۱۰۴
۲- دکتر اسکندر ابوالحسینی، ۱۰۰
۳- دکتر سیدعبدالصمد موسوی، ۹۶

بازرس اصلی: دکتر مهدی کاظمی، ۱۲۲
بازرس علی‌البدل: دکتر روح‌انگیز غریب، ۱۰۴.

نکته جالب توجه در این انتخابات شرکت دوباره دکتر عبدالرحیم اسدی لاری، رییس سابق و محبوب انجمن پزشکان عمومی و نظام پزشکی شیراز، پس از یک دوره استراحت بود.

همچنین ۷ تن از اعضای دوره‌های پیشین هیات مدیره شیراز در یک فهرست انتخاباتی حضور داشتند که همگی به هیات مدیره جدید راه یافتند و دو عضو دیگر و بازرس اصلی از لیست رقیب موفق به ورود به هیات مدیره شدند که برای همه این همکاران عزیز آرزو می‌کنیم در پیش‌برد و تعالی هرچه بیشتر انجمن باسابقه و پرافتخار شیراز پیروز و سربلند باشند.

(Visited 582 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

یک نظر

  1. Iranian Society General Physicians

    تست

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*