سیزدهمین همایش جامع علمی انجمن پزشکان عمومی ایران

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: سیزدهمین برنامه جامع علمی فصلی پزشکان عمومی با حداکثر امتیاز بازآموزی از روزهای ۲ تا ۴ آبان ۹۷ با برنامه‌های پوست، داروهای ترکیبی، اختلالات جنسی، ورزش‌درمانی و… برگزار خواهد شد.

انجمن پزشکان عمومی در راستای رسالت خود در زمینه آموزش و توانمندسازی اعضا و جامعه بزرگ پزشکان عمومی کشور در ارایه خدمات بهینه سلامت بر مبنای دانش بالینی به‌روز و با همکاری اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران، مشهد، اصفهان، علوم پزشکی ارتش، دانشگاه آزاد و دانشگاه علامه طباطبایی، سیزدهمین برنامه جامع علمی فصلی خود را برگزار می‌کند.

در این گردهمایی علمی با توجه به رشد نرخ سالمندی جامعه، به مقوله طب سالمندی می‌پردازیم تا با کمک اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران ارزیابی جامع سالمندان را بیاموزیم.

هپاتیت در ایران و جهان عنوان برنامه دیگری در گردهمایی علمی فصل پاییز است که در آغاز همکاری با مرکز کنترل بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از جناب آقای دکتر گویا و همکارانشان خواسته‌ایم که تازه‌های هپاتیت را با شرکت‌کنندگان در برنامه هپاتیت در ایران و جهان، کنترل و درمان به اشتراک بگذارند.

در این برنامه جامع علمی، دو برنامه در رابطه با مباحث پوست گنجانده شده است، یکی با حضور سرکار خانم دکتر پروین منصوری و سایر اساتید متخصص پوست دانشگاه علوم پزشکی تهران با عنوان اختلالات رنگدانه‌ای پوست و دیگری برنامه‌ای با همکاری اساتید داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با عنوان نحوه تجویز داروهای ساختنی و ترکیبی که امیدواریم این برنامه‌ها مورد توجه همکارانی که تمایل بیشتری به ارایه خدمات در حیطه بیماری‌های پوست دارند قرار گیرد.

با استقبال خوب همکاران در دو همایش گذشته، از برنامه‌های مرتبط با اختلالات جنسی و با توجه به خلاء آموزشی در این زمینه بار دیگر سرکار خانم دکتر زهره کشاورز و همکارانشان در مورد ارزیابی، تشخیص و درمان اختلالات جنسی سخن خواهند گفت و در این همایش جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط از سوی اساتید مذکور ثبت نام خواهد شد، لذا چنانچه به ارایه خدمات درمانی در زمینه اختلالات جنسی علاقه‌مند هستید، این برنامه و همچنین ثبت‌نام کارگاه‌های آینده را از دست ندهید.

دارو درمانی در بیماری‌های شایع که اختلالات خلقی، اضطرابی و جنسی را نیز دربر می‌گیرد و اختلال نقص توجه و بیش‌فعالی که کمتر مورد توجه قرارگرفته اما چالش برانگیز برای بسیاری از خانواده ها و مدارس ایرانی است، از برنامه‌های مهم روانپزشکی در این همایش است.

تازه‌های طب اورژانس به عنوان یک ضرورت همیشگی در برنامه‌ها دیده شده و در نهایت به رویکرد دیگری در درمان فارغ از دارودرمانی پرداخته‌ایم: ورزش‌درمانی در بیماری‌های شایع از دیگر برنامه‌هاست که جناب آقای دکتر سیف برقی و همکارانشان در مورد نقش ورزش در درمان چاقی، کمردرد، دیابت، ام اس و بیماری‌های قلبی به ما خواهند آموخت.

به امید دیدار شما، ۲ الی ۴ آبان در محل سالن همایش‌های بین‌المللی رازی تهران، در جمع خانواده بزرگ پزشکان عمومی کشور.

🔥 تخفیف ویژه اعضا

ثبت‌نام اینترنتی 👇👇👇
https://go.isgp.ir/13th

 

(Visited 1,225 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*