متن استعفای دکتر فاضل منتشر شد

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: متن نامه استعفای دکتر ایرج فاضل از ریاست کل سازمان نظام پزشکی منتشر شد.

دکتر فاضل در نامه ۹۷/۹/۱۵ خود خطاب به دکتر محمدرضا ظفرقندی، رییس شورای‌عالی نظام پزشکی، علت استعفای خود را مصوبه ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان مصوب ۱۳۹۵ مجلس شورای اسلامی و مصوبه مورخ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ شورای‌عالی نظام پزشکی اعلام و تاکید کرد تا زمان انتخاب رییس‌کل جدید توسط مجمع عمومی، مسوولیت سرپرستی سازمان با دکتر ظفرقندی خواهد بود:

جناب آقای دکتر محمدرضا ظفرقندی
رئیس عالیقدر شورای عالی نظام پزشکی
با سلام و احترام
به اطلاع می‌رساند اینجانب در تاریخ ۱۳۹۷/۹/۱۲ طی حکم شماره ۱۰۰/۷۴۹۳ ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به افتخار بازنشستگی نائل شده‌ام. ضمن سپاس از این اقدام، بر اساس مصوبه ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان مصوب ۱۳۹۵ مجلس شورای اسلامی و مصوبه مورخ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ شورای‌عالی نظام پزشکی استعفا و کناره‌گیری خود را از سمت ریاست کل سازمان اعلام می‌کنم.
بر اساس تبصره ۲ ماده ۹ قانون نظام پزشکی از این تاریخ تا زمان انتخاب رئیس کل جدید توسط مجمع عمومی، جنابعالی مسئولیت سرپرستی سازمان را عهده دار خواهید بود.
ضمن تقدیر و سپاس از همکاری‌های صمیمانه حضرتعالی و اعضای شریف و ارجمند شورای‌عالی نظام پزشکی، از درگاه خداوند متعال برای همکاران عالیقدری که با آرای ارزشمند خود امکان همکاری اینجانب را در سازمان نظام پزشکی فراهم آوردند و جامعه اندیشمند و عالم و خدوم پزشکی ایران عزیز آرزوی سربلندی و توفیق دارم.

(Visited 235 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*