آگهی دعوت مجمع عمومی انجمن پزشکان عمومی مشهد (نوبت اول)

بدین‌وسیله از همکاران پزشک عمومی مشهد برای حضور در مجمع عمومی سالیانه‌ و انتخابات انجمن پزشکان عمومی ایران (شعبه مشهد) که از ساعت ۹ صبح روز جمعه مورخ ۹۸/۹/۸ در محل سازمان نظام پزشکی مشهد برگزار می‌گردد، با دستور جلسه زیر دعوت می‌شود:

۱- ارایه‌ گزارش‌های هیات مدیره، امور مالی و بازرس

۲- انتخابات سومین دوره‌ هیات مدیره و بازرسی انجمن پزشکان عمومی شعبه مشهد

۳- پذیرایی

☑️ نکات:
🔸همکاران محترم در صورتی می‌توانند در مجمع شرکت نمایند که تا تاریخ ۹۸/۹/۱ (یک هفته قبل از روز مجمع عمومی) از طریق سامانه عضویت انجمن پزشکان ایران به آدرس http://members.isgp.ir برای عضویت در انجمن ثبت‌نام کرده یا نسبت به تمدید عضویت و پرداخت حق عضویت خود تا تاریخ مذکور اقدام نمایند.

🔹زمان ثبت‌نام کاندیداهای محترم هیات مدیره و بازرسی از سه شنبه تاریخ ۹۸/۸/۷ تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه ۹۸/۸/۳۰ (ساعت ۱۳) در محل سازمان نظام پزشکی مشهد، طبقه چهارم، دفتر انجمن پزشکان عمومی مشهد، انجام خواهد شد.

🔸شرایط رای دادن و کاندیداتوری:
۱- شخص واجد شرایط برای رای دادن، عضو پیوسته‌ای است که یا قبلا عضو انجمن بوده و حق عضویت معوقه سال‌های قبل و سالی که در آن انتخابات برگزار می‌شود را تا تاریخ ۹۸/۹/۱ پرداخت کند یا عضو جدیدی است که تا تاریخ ۹۸/۹/۱ نسبت به عضویت و پرداخت حق عضویت در سامانه http://members.isgp.ir اقدام نماید.

۲- شرط کاندیداتوری: گذشتن ۳ سال از فارغ‌التحصیلی و یک سال از عضویت در انجمن و پرداخت حق عضویت برابر شرایط بند ۱

✔️ تذکر مهم: با توجه به اینکه حق عضویت سالانه در سامانه به روز محاسبه می‌شود لذا ضروری است اعضای انجمن با مراجعه به پروفایل خود در سامانه انجمن نسبت به تمدید عضویت و پرداخت حق عضویت با توجه به موارد فوق الذکر اقدام نمایند.

🔸مبلغ حق عضویت سالیانه: ۲۰ هزار تومان

پیشاپیش از حضور ارزشمند، احساس مسئولیت یکایک اعضا به همبستگی صنفی و ارتقای جایگاه پزشکان عمومی در نظام سلامت سپاسگزاریم.

هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی مشهد

(Visited 317 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*