آگهی دعوت مجمع عمومی انجمن پزشکان عمومی مراغه (نوبت اول)

بدین‌وسیله از همکاران پزشک عمومی #مراغه برای حضور در مجمع عمومی سالیانه‌ و #انتخابات انجمن پزشکان عمومی ایران (شعبه مراغه) که از ساعت ۹ صبح روز جمعه مورخ۹۸/۱۲/۱۶ در محل سالن اجتماعات معاونت درمان دانشکده (خیابان دانشسرا) برگزار می‌گردد، با دستور جلسه زیر دعوت می‌شود:

۱- ارایه‌ گزارش‌های هیات مدیره و بازرس

۲- انتخابات چهارمین دوره‌ هیات مدیره و بازرسی انجمن پزشکان عمومی شعبه مراغه

نکات:

زمان ثبت‌نام کاندیداهای محترم هیات مدیره و بازرسی از پنجشنبه تاریخ ۹۸/۱۱/۱۷ تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه ۹۸/۱۲/۸ (ساعت ۱۳) در محل سازمان نظام پزشکی مراغه و بصورت کتبی و حضوری انجام خواهد شد.

شرایط حضور در مجمع، رای دادن و کاندیداتوری:
۱- شخص واجد شرایط برای رای دادن، عضو پیوسته‌ای است که یا قبلا عضو انجمن بوده و حق عضویت معوقه سال‌های قبل و سالی که در آن انتخابات برگزار می‌شود را تا تاریخ ۹۸/۱۲/۱۴ ( ساعت ۹ صبح) پرداخت کند یا عضو جدیدی است که تا تاریخ ۹۸/۱۲/۹ (۹ صبح) نسبت به عضویت و پرداخت حق عضویت در سامانه http://members.isgp.ir اقدام نماید.

۲- شرط کاندیداتوری: گذشتن ۳ سال از فارغ‌التحصیلی و یک سال از عضویت در انجمن و پرداخت حق عضویت برابر شرایط بند ۱

تذکر مهم: با توجه به اینکه حق عضویت سالانه در سامانه به‌روز محاسبه می‌شود لذا ضروری است اعضای انجمن با مراجعه به پروفایل خود در سامانه انجمن (http://members.isgp.ir) نسبت به تمدید عضویت و پرداخت حق عضویت با توجه به موارد فوق‌الذکر اقدام نمایند.

مبلغ حق عضویت سالیانه: ۲۰ هزار تومان

پیشاپیش از حضور ارزشمند، احساس مسئولیت یکایک اعضا به همبستگی صنفی و ارتقای جایگاه پزشکان عمومی در نظام سلامت سپاسگزاریم.

هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی مراغه

 

 

(Visited 96 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*