سفری مطمئن در تشخیص و درمان دیابت نوع دوم با اپلیکیشن پزشک محور نوونوردیسک

#رپورتاژ آگهی

بیماری دیابت از بیماری‌های مزمن نسبتاً شایع در جهان است که درحال رشد فزاینده‌ای می‌باشد. طی دهه‏های اخیر, مطالعات همه‌گیر شناختی (اپیدمیولوژیک) متعددی درباره شیوع دیابت نوع دوم در کشور ایران به انجام رسیده که بر پایه آنها جمعیت دیابتی‏های ایران بیش از پنج میلیون نفر برآورد شده است(۱).این آمار بیانگر این است که باید اقدام سریع و موثری برای تشخیص و درمان بیماری دیابت انجام داد و خصوصا پزشکان داخلی و عمومی که خط اول سیستم درمانی کشور می‌باشند باید از اصول درمان دیابت بر اساس دستورالعمل‌های معتبر بین‌المللی آگاه باشند. براین اساس شرکت نوونوردیسک پارس برنامه Diabetes Journey را بعنوان یک راه ساده و کاربردی و با بالاترین درجه اعتبار علمی و براساس دستورالعمل‌های معتبر جهانی که در سال ۲۰۲۰ مجددا به روز شده برای کمک به درمان بیماران دیابتی نوع دوم بالای ۱۸ سال به پزشکان پیشنهاد می‌کند.

این برنامه با دریافت معیارهای تشخیصی دیابت مانند قند خون (ناشتا، بعد از غذا و سه ماهه)، محاسبه میزان عملکرد کلیه‌ها با معیار eGFR و همچنین در نظر گرفتن بیماری‌هایی مانند قلبی‌‌عروقی، چاقی، ریسک بالای بیماری‌های احتقانی قلب و ریسک بالای افت قند خون به پزشک کمک می‌کند تا درمان مناسبی منطبق بر آخرین پروتکل‌های انجمن دیابت آمریکا ADA 2020 (American Diabetes Association 2020) برای بیمار تجویز کند. لازم به ذکر است که این برنامه بر اساس داروهای موجود در ایران به روزرسانی شده است که البته تمام گروه‌های دارویی درمان دیابت براساس نام ژنریک در برنامه وجود دارند.

Diabetes Journey اثرگذاری درمان فعلی بیمار را بررسی نموده و چنانچه نیاز به تغییر داشته باشد امکان تغییر را برای پزشک فراهم می‌آورد و با توجه به حساسیت بیمار به داروهای دیابتی بهترین درمان را با تمرکز بر آخرین دستورالعمل‌های درمان دیابت و داروهای موجود در ایران به پزشک ارائه می‌دهد.

این برنامه رایگان بوده و توسط انجمن غدد ایران تایید شده است.
امکان استفاده از این برنامه بر روی موبایل و همچنین بر روی صفحات وب وجود دارد.

آدرس لینک برنامه برای استفاده بر روی کامپیوتر:
http://diabetesjourney.care

 

لینک دانلود اپلیکیشن از اپ استور:
https://apps.apple.com/us/app/diabetes-journey/id1258089997

 

لینک دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.novonordisk.RealityCheck

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید:
https://novonordisk-pars.com/dj

 

از آنجایی که این برنامه برای پزشکان طراحی شده است برای استفاده از برنامه وارد کردن نام، نام ‌خانوادگی و شماره نظام پزشکی الزامیست. این اطلاعات فقط جهت ثبت‌نام در برنامه است و با هیچ سازمان و نهادی به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

این برنامه جهت تسهیل و تسریع تصمیم‌گیری برای تشخیص و درمان دیابت در اختیار پزشک قرار می‌گیرد و برای سایر افراد کاربردی ندارد.
در صورت بروز هر گونه مشکل در نصب یا اجرای برنامه لطفا با مرکز تلفن شرکت نوونوردیسک پارس تماس بگیرید.
مرکز تلفن نوونوردیسک پارس: ۰۲۱۸۸۲۰۶۶۷۷

 

۱: Iranian Journal of Diabetes and Metabolism, Larejani B, Zahedi F. EPIDEMIOLOGY OF DIABETES

 

#رپورتاژ آگهی

(Visited 665 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*