انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن پزشکان عمومی شعبه کرمانشاه در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

🔵 بدین‌وسیله از تمامی پزشکان عمومی شاغل در حوزه این شعبه دعوت می‌شود نسبت به عضویت یا تمدید عضویت در انجمن پزشکان عمومی ایران اقدام و در این انتخابات شرکت فرمایند.

🔹ثبت نام داوطلبین محترم هیات مدیره و بازرسی از ۳۰ روز قبل از برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. فرم اعلام داوطلبی از طریق لینک‌ پایین مطلب در دسترس است.

🔹شرایط داوطلبین (هیات مدیره و بازرسی):
شخص واجد شرایط برای داوطلبی، عضو پیوسته شاغل در حوزه جغرافیایی همان شعبه خواهد بود که علاوه بر عضویت معتبر در انجمن، سه سال از زمان فراغت از تحصیل و یک سال از زمان عضویت در انجمن را سپری کرده باشد.

🔸شرایط رای‌دهندگان:
شخص واجد شرایط برای رای دادن، عضو پیوسته شاغل در حوزه جغرافیایی همان شعبه است که حداکثر تا ۴۸ ساعت قبل برگزاری انتخابات نسبت به عضویت (شامل ارسال مدارک و پرداخت حق عضویت) اقدام کرده و تاییدیه نهایی را دریافت کرده باشند و یا در صورت انقضای عضویت جهت تمدید آن اقدام کرده باشند.

توجه: انتخابات به صورت الکترونیکی و توسط تلفن همراه (شماره موبایل) انجام میشود. لذا ثبت شماره تلفن همراه اعضا در سامانه عضویت انجمن الزامی است و در غیر این صورت هرچند که عضو انجمن هستند، اما به دلیل نقص اطلاعات قادر به شرکت در انتخابات نخواهند بود.

پیوند‌های مرتبط:

سامانه عضویت در انجمن پزشکان عمومی ایران

فرم ثبت‌نام ویژه داوطلبین هیات مدیره و بازرس

(Visited 18 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*