انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن پزشکان عمومی شعبه استان گیلان (به جز شهرستان لاهیجان) در تاریخ ۲ تیر ماه ۱۴۰۲ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

🔵 بدین‌وسیله از تمامی پزشکان عمومی شاغل در حوزه این شعبه دعوت می‌شود نسبت به عضویت یا تمدید عضویت در انجمن پزشکان عمومی ایران (شعبه مذکور) اقدام و در این انتخابات شرکت فرمایند.

🔹ثبت نام داوطلبین محترم هیات مدیره و بازرسی از ۳۰ روز قبل از برگزاری انتخابات تا یک هفته مانده به انتخابات، به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. فرم اعلام داوطلبی از طریق لینک‌ پایین مطلب در دسترس است.

🔹شرایط داوطلبین (هیات مدیره و بازرسی):
شخص واجد شرایط برای داوطلبی، عضو پیوسته شاغل در حوزه جغرافیایی همان شعبه خواهد بود که علاوه بر عضویت معتبر در انجمن، یک سال از زمان فراغت از تحصیل خود را تا زمان برگزاری انتخابات سپری کرده باشد.

🔸شرایط رای‌دهندگان:
شخص واجد شرایط برای رای دادن، عضو پیوسته شاغل در حوزه جغرافیایی همان شعبه است که حداکثر تا ۴۸ ساعت قبل برگزاری انتخابات نسبت به عضویت (شامل ارسال مدارک و پرداخت حق عضویت) اقدام کرده و تاییدیه نهایی را دریافت کرده باشند و یا در صورت انقضای عضویت جهت تمدید آن اقدام کرده باشند.

توجه: انتخابات به صورت الکترونیکی و توسط تلفن همراه (شماره موبایل) انجام میشود. لذا ثبت شماره تلفن همراه اعضا در سامانه عضویت انجمن الزامی است و در غیر این صورت هرچند که عضو انجمن هستند، اما به دلیل نقص اطلاعات قادر به شرکت در انتخابات نخواهند بود.

اطلاعات تکمیلی
نظر به مصوبه هیات مدیره مورخ ۱۴۰۲/۳/۵ در خصوص ادامه فعالیت شعبه لاهیجان، سیاهکل و آستانه اشرفیه به اطلاع می‌رساند اعضای شاغل در حوزه جغرافیایی تحت پوشش شعبه استان گیلان، شامل اعضای پیوسته انجمن پزشکان عمومی شاغل در سراسر استان گیلان به غیر از سه شهرستان لاهیجان، سیاهکل و آستانه اشرفیه هستند.

ضمنا تاریخ انتخابات شعبه لاهیجان، سیاهکل و آستانه اشرفیه متعاقبا اعلام می‌گردد.

 

پیوند‌های مرتبط:

✅ سامانه عضویت در انجمن پزشکان عمومی ایران:
https://members.isgp.ir

✅ مشاهده آیین نامه‌های مرتبط: تاسیس، برگزاری مجامع، انتخابات شعب انجمن و شیوه‌نامه برگزاری انتخابات الکترونیکی:
https://isgp.ir/%d8%a2%db%8c%db%8c%d9%86-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%87%d8%a7/entekhabat/

✅ فرم ثبت‌نام ویژه داوطلبین هیات مدیره و بازرس انجمن پزشکان عمومی گیلان:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf8WaEXdQS3Bz1mFYGx8w32aouj0fKDb-9tGPObJHEFA-DScg/viewform?usp=sf_link

✅ وب‌سایت انجمن پزشکان عمومی ایران
https://isgp.ir

 

(Visited 245 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*