✳️ اطلاعیه: قابل توجه همکاران شرکت‌کننده در انتخابات انجمن پزشکان عمومی ایران

 

با توجه به انتشار برخی اطلاعات نادرست در فضای مجازی، ارائه برخی توضیحات ضروری به‌نظر می‌رسد:

✅ برگزاری انتخابات الکترونیک توسط سامانه انتخابات وزارت بهداشت انجام می‌شود، بنابراین هیات‌ مدیره انجمن پزشکان عمومی یا کمیته انتخابات در مدیریت این سامانه هیچ نقشی ندارند. ضمن اینکه انجمن پزشکان عمومی قبلا بارها جهت اصلاح و ارتقا این سامانه با وزارت بهداشت مکاتبه‌ کرده و جلساتی را نیز برگزار کرده است.

✅ با توجه به برگزاری انتخابات توسط وزارت بهداشت، هیات مدیره انجمن و حتی کمیته‌ اجرایی هیچ گونه دسترسی خاص به وضعیت آرا و نتایج ندارد.

✅ تقاضای تمدید انتخابات، شب گذشته از سوی کمیته اجرایی انتخابات برای دبیرخانه کمیسیون انجمن‌های علمی ارسال و تلویحا با آن موافقت گردیده بود.

✅ نتایج آرا نیز پس از پایان انتخابات توسط وزارت بهداشت با حضور کمیته انتخابات اعلام خواهد شد.

✅ کمیته انتخابات مستقل از هیات مدیره انجمن و شامل پنج عضو است که هیچ کدام عضو هیات مدیره یا کاندیدا نیستند و یک نماینده از وزارت بهداشت هم در آن حضور دارد.

✅ کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت بهداشت هیچ‌گونه آیین‌نامه یا دستورالعمل مکتوبی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی تدوین و منتشر نکرده است و در نبود آن راسا تصمیم‌گیری کرده و به همین دلیل اطلاعات ضد و نقیضی در مورد نحوه برگزاری و تمدید منتشر می‌گردد.

از همکاران محترم خواهشمند است جهت جلوگیری از گسترش اطلاعات نادرست، نسبت به بررسی هرگونه اطلاعات مشکوک بیش از بازنشر آن توجه لازم را مبذول کنند.

 

(Visited 99 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*