شرح وظایف مسوول دفتر یا منشی انجمن پزشکان عمومی ایران
۱٫ تهیه و تنظیم پیشنویس مکاتبات و دعوتنامههای اداری و ارسال آن جهت امضا
۲٫ دریافت و ارسال پیامهای تلفنی، نمابر، پیامک، پست الکترونیک و …
۳٫ پاسخگویی به مراجعین داخل و خارج از سازمان و راهنمایی آنها در صورت لزوم
۴٫ دریافت، ثبت و ارایه مکاتبات دریافتی به مسئولین مافوق جهت اخذ دستور لازم
۵٫ پیگیری دستورات صادره طبق زمان تعیین شده و گزارش نتیجه به مافوق
۶٫ تنظیم و تعیین اوقات ملاقات و جلسات رییس و اعضای هیات مدیره و واحدهای انجمن
۷٫ هماهنگی و تنظیم وقت جلسات و تدارک اسناد و مدارک مورد نیاز و تشریفات جلسات
۸٫ همکاری با دبیر و خزانه دار انجمن جهت تنظیم دفاتر و اسناد و سایر وظایف محوله
۹٫ تشکیل پرونده عضویت برای تمامی اعضای انجمن و تکمیل مدارک مورد نیاز
۱۰٫ بایگانی مکاتبات و تشکیل پرونده تاسیس برای کلیه شعب انجمن وتکمیل مدارک لازم
۱۱٫ ایجاد بانک اطلاعاتی مکتوب و الکترونیک برای کلیه شعب و اعضای انجمن
۱۲٫ کنترل روزانه صندوق پستی، پست الکترونیک و سایر مبادی دریافت مکاتبات
۱۳٫ کنترل و پیگیری پرداخت به موقع قبوض آب، برق، تلفن،تعهدات بیمه و مالیات و…
۱۴٫ رسیدگی سریع به مشکلات و سوالات اعضا، مسئولین شعب و سایر ارباب رجوع
۱۵٫ تحویل و محافظت از اموال اداری و مهرهای انجمن و تهیه لیست اموال
۱۶٫ حضور و فعالیت در برنامههای آموزشی و همایشهای انجمن حسب وظیفه محوله
۱۷٫ شرکت در دورههای آموزش شغلی و کسب مهارتهای توصیه شده توسط هیات مدیره
۱۸٫ شارژ به موقع اشتراکهای انجمن اعم از اینترنت، پیامک رسان، صندوق پستی، سایت و…
۱۹٫ پیگیری امور خارج انجمن و مراجعه به دستگاهها و ادارات و سایر موارد مرتبط
۲۰٫ انجام سایر اموری که در حدود وظایف اداری از طرف مافوق ارجاع میگردد