تاسیس شعبه انجمن پزشکان عمومی در تبریز

tabliz01

برای بیش از ۱۲ سال شعبه انجمن پزشکان عمومی در تبریز مرکز آذربایجان شرقی غیر فعال بود. لذا از یکسال پیش با همکاری کمیته تشکیلات و توسعه انجمن پزشکان عمومی ایران و تعدادی از فعالین صنفی شاغل درشهرستان تبریز اقداماتی جهت احیا وتاسیس مجدد شعبه انجمن بعمل آمد.

در تاریخ ۹/۱۰/۹۳ تشکیل هیات موسس شامل جمعی از همکاران فعال و علاقمند مورد تایید انجمن مرکز قرار گرفت. این همکاران با تلاش فراوان با استفاده از گروه های مجازی، تماس های تلفنی، ارسال پیامک و نشست های جمعی و دوستانه ، همکاران پزشک عمومی را دعوت به عضویت در انجمن کردند.

پس از انکه عضوگیری به تعداد قابل قبولی رسید، با هماهنگی کمیته تشکیلات و توسعه اگهی برگزاری مجمع عمومی جهت انتخاب هیات مدیره در تاریخ ۲/۴/۹۴ در روزنامه فجر آذربایجان به چاپ رسید. همزمان با ارسال پیامک انبوه برای همه ی پزشکان عمومی تبریز، اعلام در گروه های مجازی و تلفن به اعضای انجمن که فرم عضویت را پر نموده بودند، اطلاع رسانی گسترده ای صورت پذیرفت.

tabliz02

جلسه مجمع عمومی در تاریخ ۲/۵/۹۴ در محل سالن اجتماعات بیمارستان شمس تبریز با حضور پزشکان عمومی علاقمند برگزار گردید. حضور پزشکان پیش کسوت، جوان و همکاران خانم گرمی خاصی به جلسه داده بود.

دکتر اسدی لاری مشاور رئیس انجمن، دکتر خاقانی دبیر انجمن و دکتر حمید طهماسبی پور رئیس کمیته تشکیلات وتوسعه انجمن و ناظر انتخابات از انجمن مرکزی نیز در جلسه حضور داشتند.

مجمع عمومی با قرائت آیاتی از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران شروع شد. سپس مجری برنامه آقای دکتر حسن خطیبی ضمن خوشامد گویی به حضار و مهمانان از حضار جهت تشکیل هیئت رئیسه مجمع دعوت به عمل آوردند. هیئت رئیسه ۵ نفره متشکل از دکتر ظهیر نیا بعنوان رئیس، دکتر مصطفی جداری و دکتر اسدی لاری بعنوان نواب رئیس و دکتر حبیب محبی و خانم دکتر خسروطبع بعنوان منشی انتخاب شدند و جلسه مجمع رسمیت قانونی یافت. تعداد اعضای انجمن تبریز ۱۸۰ نفر بود که ۱۲۰ نفر در مجمع حضور داشتند.

 

IMG_2015-08-0399

در ادامه آقای دکتر مرتضی فرساد بعنوان نماینده هیات موسس گزارش هیئت موسس را به سمع مجمع رساند. پس از آن دکتر شهریار خاقانی سخنرانی کوتاهی در مورد سابقه انجمن پزشکان عمومی، اهداف و اساسنامه آن وهمچنین کمیته های تخصصی انجمن ایراد کرد. دکتر حمید طهماسبی پور در ادامه برنامه آئین نامه انتخابات انجمن را برای حضار جلسه قرائت نموده و توضیحات لازم را در مورد نحوه انتخابات ابراز کرد.

 

IMG_2015-08-03

سپس هیات رئیسه اسامی کاندیداهای هیات مدیره و بازرس را اعلام و بترتیب حروف الفبا در معرض دید حضار قرار دادند. جهت آشنایی حضار با مواضع کاندیداها فرصتی به کاندیداها داده شد، تا به معرفی خود بپردازند . تعداد ۱۷ نفر نامزد هیات مدیره و ۳ نفر نامزد بازرسی بودند. پس از آن بر اساس لیست همکاران حاضر در جلسه و با رویت کارت نظام پزشکی، برگه های آرا توسط هیات رئیسه مجمع به حضار تحویل، و رای گیری شروع شد. پس از اتمام رای گیری شمارش آرا با حضور ناظر انجمن مرکزی توسط هیات رئیسه بصورت علنی آغاز و نتایج آرا به صورت زیر اعلام شد:

اعضای اصلی هیئت مدیره منتخب به ترتیب آراء:
۱ – دکتر مرتضی محمد پوری فرساد
۲ – دکتر مهرداد شرقی وند
۳ – دکتر علی اشرف سیف
۴ – دکتر عارف مدرس
۵– دکتر فریدون اشرفیان بناب
۶ – دکتر مهرداد منصوری نیا
۷ – دکتر فرانک متوسل
۸ – دکتر محمد حسین خردمند
۹– دکتر بهرام منصوری اصل

IMG_2015-08-0388

اعضای علی البدل :
۱ – دکتر بلال هاتفی
۲ – دکتر احد اباذری
۳ – میرمسعود فاطمی

بازرس اصلی منتخب: دکتر داریوش خلیل پور آذر
بازرس علی البدل: دکتر رامین راقی فر

tabliz03

 

در نهایت صورت جلسه مجمع تنظیم و به امضای اعضای هیات رئیسه مجمع و ناظر انجمن مرکزی رسید. پس از پایان جلسه مجمع عمومی شرکت کنندگان جهت صرف ناهار به رستوران رفته و در محیطی صمیمی به صرف ناهار پرداختند.

کمیته تشکیلات و توسعه انجمن

(Visited 1,927 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

یک نظر

  1. دکتر بهمن مشفقی

    ۱۲ سال غیر فعال بودن انجمن ،آنهم درکارساز ترین و مطرح ترین منطقه، جز بی تفاوتی نسبت به شرنوشت تشکل اجتماعی سرنوشت ساز که نتیجه اش چیزی جز درحاشیه قرار گرفتن و از متن خارج شدن وعوارض نا مطلوب آن نبود، جای توجه ی ویژه دارد. توفیق هیئت انتخاب شده ی جدید را آرزو می کنم

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*